با تصمیم کمیته ۵ نفره توزیع آب شهرستان اصفهان:

زاینده رود مجددا در اصفهان جاری می شود

با تصمیم کمیته 5 نفره توزیع آب شهرستان اصفهان، خروجی سد زاینده‌رود بیشتر می‌شود و 11 فروردین آب به اصفهان می‌رسد و مسافران سیزده به در آب را در زاینده‌رود می‌بینند.

کد مطلب: ۶۰۸۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان به نقل ازروابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان ، بر اساس جلسه‌ای که با حضور فرماندار اصفهان، نماینده استاندار، مدیرکل حوضه آبریز زاینده‌رود، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، مدیرکل جهاد کشاورزی استان و نمایندگان صنف کشاورزان برگزار شد با توجه به بارش‌های خوب اخیر تصمیم گرفته شد دریچه‌های سد زاینده‌رود بازگشایی شود.

با تصمیم این کمیته 5 نفره توزیع آب شهرستان اصفهان، خروجی سد زاینده‌رود بیشتر می‌شود و مسافران سیزده به در آب را در زاینده‌رود می‌بینند.

بر این اساس پیش‌بینی می‌شود آب تا روز یازدهم فروردین ماه به شهر اصفهان برسد و قرار بر این است که تا اواسط خرداد ماه آب در زاینده‌رود جاری باشد.

شایان ذکر است بر اساس میزان بارش‌ها، شرایط جوی، درجه حرارت و میزان ورودی آب به سد زاینده‌رود اواخر فروردین ماه جلسه دیگری برای تصمیم‌گیری در مورد ادامه جریان آب در رودخانه زاینده‌رود برگزار می‌شود.

همچنین برای کشاورزان غرب در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان آن‌ها برگزار می‌شود با توجه به شرایط جوی و آبی، تصمیم‌گیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار