بازدید مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران از شهرستان پیشوا

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان تهران با سفر به شهرستان پیشوا ضمن زیارت حضرت امامزاده جعفر(ع) از ایستگاه های نوروزی و پست امداد جاده ای شهرستان پیشوا بازدید کردند.

کد مطلب: ۶۰۸۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران، خسروآبادی در این بازدیدها که با حضور ا...بخش حبیبی معاون امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا همراه بود با اشاره به پیش بینی اسکان های اضطراری در سطح استان تهران بیان داشت: اسکان های اضطراری و دیگر اسکان ها به همت شهرداری ها، آموزش و پرورش، هلال احمر و ... در سطح استان پیش بینی شده تا در صورت وجود شرایط جوی نامطلوب، خستگی رانندگان و دیگر شرایط از مکان های پیش بینی شده استفاده کنند تا کمتر شاهد حادثه باشیم.
وی به اقدامات صورت گرفته توسط ستاد خدمات سفر اشاره و افزود: امسال با تعاملی که بین دستگاه های امدادی، خدماتی، انتظامی و دیگر نهادهای مرتبط وجود دارد، شاهد ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در استان و به تبع آن در شهرستان پیشوا هستیم.
خسروآبادی همچنین به شگل گیری تورهای مختلف تهران گردی در سطح استان اشاره کرد و گفت: این نهاد آمادگی لازم جهت حفظ و تقویت تورهای گردشگری در طول سال به ویژه در فصل تابستان را دارد.
وی ادامه داد: به رغم اینکه استان تهران نزدیک به 700 و شهر تهران 303 اثر تاریخی ثبت شده دارد و گردشگران می توانند از آن بازدید کنند، اما برخی مکان های گردشگری و تاریخی بیش از دیگر مکانها به عنوان مسیر گردشگری معروف شده است.
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران خاطرنشان کرد: این نهاد در راستای تقویت بخش گردشگری و حفظ آثار تاریخی در سطح استان، از سرمایه گذاران حمایت می کند که طی سال گذشته شاهد استقبال خوب بخش خصوصی در این زمینه بودیم.

/خبرنگار: زهرا بهرامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار