درراستای تکریم مقام فرهنگیان در استان البرز انجام گرفت

بازدید مدیرکل تعاون وپشتیبانی وزارت آموزش پرورش از ستاد و مراکز اسکان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از ستاد مرکزی اسکان نوروزی استان البرز ومرکز آموزشی رفاهی ایران مهر ناحیه4 کرج وچند مرکز دیگر این استان در کرج و شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۰۸۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازاستان البرز، حضور مهندس عباسعلی باقری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ازستاد مرکزی اسکان نوروزی استان البرزدر روزهای نخستین تعطیلات نوروزی انجام گرفت.
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در اولین روزهای آغاز سال نو به اتفاق مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و معاون پشتیبانی مدیرکل وهمچنین مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج از مرکز آموزشی رفاهی ایران مهر ناحیه4 کرج بازدید به عمل آوردند.
در ادامه این بازدید مهندس عباعلی باقری به همراه خسرو ساکی و مراد مالمیر از ستاد مرکزی اسکان نوروزی استان البرز ومرکز رفاهی قلم ناحیه 1کرج ومراکز رفاهی شهرستان های این استان در کرج و شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد بازدید کردند .
باقری پس از بازدید عملکرد استان در ستاد های اسکان را خوب ارزیابی کرد و از زحمات مدیرکل و دبیر ستاد اسکان و مسئولین استانی به منظور تلاش در رفع مشکلات اسکان نوروزی فرهنگیان و جلب رضایت همکاران زحمتکش قدردانی نمود.

لازم به ذکر است این خدمات از سوی ستاد های اسکان نوروزی از تاریخ 28 استفند 95 آغاز و تا تاریخ 15 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار