تردد در محور سیاهکل به دیلمان با زنجیرچرخ امکانپذیر است

بخشدار دیلمان از توابع شهرستان سیاهکل اعلام کرد: رفت و آمد از محور سیاهکل به دیلمان در محدوده لاریخانی فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

کد مطلب: ۶۰۸۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،حسین یکتا گفت: بارش برف در گردنه لاریخانی در محور سیاهکل به دیلمان که از صحرگاه امروز آغاز شده، به 15 سانتیمتر رسیده و رفت و آمد در این محور فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
وی به رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از محور سیاهکل به دیلمان را دارند، توصیه کرد که حتما زنجیرچرخ و امکانات گرمایشی همراه داشته باشند.
وی اظهار داشت: امروز بارش برف دیلمان را سفیدپوش کرده و همچنان ادامه دارد و دمای هوا نیز در این شهر به سه درجه سلسیوس زیر صفر رسیده است.
بخشدار دیلمان با اشاره به اینکه برخی از مسافران به دلیل رعایت نکردن موارد ایمنی و همراه نداشتن زنجیرچرخ از مسیر منحرف و موجب راه بندان می شوند، خاطرنشان کرد: امروز سه مورد تصادف بر اثر منحرف شدن خودرو از مسیر در این محور رخ داد که این تصادف ها خسارت جانی در بر نداشت و فقط موجب واردآمدن خسارت به خودروها و ایجاد راه بندان شد.
یکتا افزود: یک مدرسه شبانه روزی در دیلمان در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است .
بخش کوهستانی دیلمان در 45کیلومتری شهر سیاهکل قرار دارد و 15هزار نفر جمعیت دارد. این بخش به دلیل خوش آب و هوا بودن و داشتن تابستان های خنک مورد توجه واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار