پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به مناسبت عیدنوروز

حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز را تبریک گفت.

کد مطلب: ۶۰۸۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، در متن پیام آمده است: سال نو و آمدن بهار، نشانه قدرت لایزال الهی می باشد که جلوه ای از آفرینش و جلال الهی را آشکار می سازد، بهار جلوه گاه رحمت و محبت بیکران الهی و تولد دوباره طبیعت، یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است.

آمدن نوروز یعنی نزدیکی و پیوند دلها و آرزوها، نوروز موسم بهار است تا با شمیم باد صبا طبیعت ردای سبز بر تن نماید و عظمت ایرانیان و سنت نیکوی آنان را به جهانیان اعلام کند.

حال در آخرین روزهای سال ١٣٩٥، و سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) از خداوند به خاطر الطاف بیکرانش در سالی که گذشت شاکریم، و امیدواریم که در سال پیشرو سالی سرشار از عشق و ایمان به اهل بیت، شاهد گسترش و توسعه کشور عزیزمان در تمام عرصه های جهانی باشیم.

بدینوسیله اینجانب فرا رسیدن سال نو و طلیعه بهار را خدمت تمام مردم ایران و شهروندان عزیز و گرانقدر بوشهری تبریک عرض می نمایم و بر خود لازم می دانم از مشارکت و همکاری مردم استان بوشهر در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر نهایت تشکر نمایم.

حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار