برقراری خط جدید پروازی از فرودگاه بین‌المللی ساری

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران از برقراری خط جدید پروازی ساری-ایروان و ساری-تبریز از فرودگاه بین‌المللی ساری خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۸۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سعدالله وطن‌خواه با اشاره به رشد 21 درصدی پروازهای فرودگاه ساری اظهار داشت: پروازهای مسیر ساری-تبریز-ساری شرکت هواپیمایی آتا در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته به دیگر پروازهای داخلی این فرودگاه اضافه شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه فرودگاه ساری با وجود امکانات و تجهیزات لازم فرودگاهی برای افزایش پروازهای داخلی و خارجی ظرفیت لازم را دارد، افزود: از بیست و هشتم اسفندماه امسال خط پروازی ساری - ایروان توسط شرکت هواپیمایی تابان جهت رفاه حال مسافران نوروزی به صورت رفت روزهای شنبه، چهارشنبه و یکشنبه و برگشت روزهای چهارشنبه، یکشنبه و پنجشنبه از فرودگاه بین المللی ساری برقرار شده است.

وطن خواه گفت: با توجه به پتانسیل گردشگری و استقبال مردم از چشم اندازهای طبیعی استان و ضرورت توسعه خدمات حمل و نقل هوایی و با وجود دو فرودگاه نوشهر و رامسر در غرب استان ، در حال حاضر روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد - نوشهر - مشهد پرواز برقرار می باشد که در ایام نوروز در این مسیر روزهای سه شنبه هم اضافه شد.

وی خاطر نشان کرد: در فرودگاه رامسر هم در حال حاضر توسط شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر رامسر - تهران - رامسر پروازبرقرار می باشد که توسط شرکت هواپیمایی یاد شده برای ایام نوروز به 2تا 3 پرواز افزایش خواهد یافت .

وطن‌خواه اعلام کرد: همچنین برقراری مجدد پرواز رامسر-مشهد-رامسر هم از ششم فروردین سال آینده با 2 پرواز درهفته، از این فرودگاه توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام خواهد گرفت.

افزایش پروازهای نوشهر- مشهد در آستانه نوروز

رئیس فرودگاه نوشهر از افزایش پروازهای مسیر رفت و برگشت نوشهر - مشهد در آستانه نوروز خبرداد و گفت: هم اکنون در پی استقبال چشمگیرمسافران و گردشگران در روز های یکشبنه و سه شنبه هرهفته یک پرواز فوق العاده در مسیرهای رفت و برگشت نوشهر- مشهد اضافه شده است.

اکبر فریفته افزود: پروازهای رفت و برگشت مسیر نوشهر - مشهد در روز سه شنبه با اینکه مجوز آن دریافت و در برنامه پروازی نیز گنجانده شده است اما از ششم فروردین ماه 96 برقرارخواهد شد.

گفتنی است پیش از این در روزهای یکشنبه و پنجشنبه هرهفته پروازهای مسیر رفت و برگشت نوشهر - مشهد در فرودگاه نوشهر برقرار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار