آموزش و پرورش کاشمر رتبه برتر جشنواره جوان خوارزمی کسب کرد

مدیر آموزش وپرورش کاشمر رتبه مدیریت برتر استان خراسان رضوی را در هجدهمین دوره جشواره جوان خوارزمی کسب کرد.

کد مطلب: ۶۰۷۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ، رتبه مدیریت برتر استان خراسان رضوی در هجدهمین دوره جشواره جوان خوارزمی توسط کاشمر کسب شد
عزت الله طاهریان معاون آموزش متوسطه ضمن بیان این خبر،کسب این مقام را به دکترسعادتمندمدیریت آموزش وپرورش کاشمر،همکاران ودانش آموزان خطه ترشیز کهن تبریک گفت.

در مراسم تقدیم تقدیر نامه ولوح ارسالی از اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی،دکتر سعادتمند مدیر آموزش وپرورش نیزضمن تشکر از تلاش وزحمات همه همکاران در حوزه ستادی و آموزشگاهی،ابراز امیدواری کرد که با همت وتلاش همه عزیزان بتوانیم،پژوهشگران جوان این خطه عظیم را در رسیدن به اهداف متعالی جشنواره جوان خوارزمی یاری نماییم.

در متن حکم علیرضا کاظمی مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی آمده است
اعتلای ارزشهای انسانی و تداوم استقلال علمی وتحقق جامعه دانایی محور ،مرهون تلاش های ارزشمند فرهیختگانی است که با اندیشه خلاق وهمت والای خود ، آینده ای سرشار از امید وروشنایی را به فرزندان ایران زمین هدیه می کنند.
بدون شک جشنواره جوان خوارزمی یکی از بهترین بسترها برای شکل گیری تفکر علمی ، تولید دانش و شکوفایی خلاقیت وتوانمندی های سرمایه های انسانی و صاحبان اندیشه این مرز وبوم است .
مدیر کل در ادامه از تلاش ها واقدامات موثر مدیر آموزش وپرورش کاشمر که موجب کسب عنوان مدیریت برتر استان خراسان رضوی استان خراسان رضوی در هجدهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی شده تقدیر وتشکر نمود.

گفتنی است نتایج نهایی کشوری سال 95-94 در آبان ماه قطعی شده لذا تاریخ تهیه لوح ها مربوط به آبان ماه بوده و مراسم تقدیم تقدیر نامه در اسفند ماه برگزار گردید.
ضمنا جشنواره جوان خوارزمی امسال هنوز در مرحله شهرستان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار