بازید همکاران اداری و مدیران مدارس ناحیه ۳ از مرکز اقامتی حیات مجدد;

امامی : باورهای دینی مانع بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است

طبق برنامه ریزی از طرف کارشناسی آسیب های اجتماعی اداره ناحیه 3 تبریز ، همکاران اداری و مدیران مدارس به منظور آشنا شدن با آسیب های اجتماعی و انتقال آن به اولیا و دانش آموزان به همراه معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره از اقامتگاه حیات مجدد خسروشهر بازدید کردند .

کد مطلب: ۶۰۷۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، حمید امامی در جمع مدیران مدارس در جریان این بازدید گفت : مدیران گرامی که شما در سنگر مدرسه ودرخط مقدم مشغول خدمت هستید سعی کنید باورهای دینی بچه ها را به هرنحوی که ممکن است از راه درست آن ، تقویت نمایید و مهارت های زندگی را به آنان با شیوه های درست انتقال دهید .اعتماد به نفس آنان را بالاببرید که اگر این اصل یعنی اعتماد به نفس دربچه ها به خوبی و مرحله ای رشد پیدا کند ، نه گفتن که ریشه در رشد صحیح این مهارت دارد در بچه ها تقویت می شود و این جاست که آسیب هاوناهنجاری های اجتماعی کاهش پیدا می کند .

معاون پرورشی وتربیت بدنی ناحیه افزود : باتوجه به این که بنده مشاورم و با افراد ی که دچار دام اعتیاد شده اند زیاد کارکرده ام ، دیده ام که اکثرآنان این گونه آسیب هارا از سنین پایین با خود به همراه دارند وهیچ کدام از اینان آدم های فتنه ای نیستند بلکه اینان آدم های بسیار خوب ، خوش قلب و مهربان در عین حال ساده هستند ، علت افتادن اینان در دام اعتیاد از سادگی است .

وی با اشاره به این که معتاد یک مریض اجتماعی است و وظیفه شما حمایت از آنان و بچه هایشان در مدارس است خاطرنشان کرد : در جوامع دیگر هم همین است . شخص معتاد را با چشم مریض نگاه می کنند وهمواره ازاو حمایت می کنند فرد معتاد هیچ وقت از خانواده ، جامعه و کار واداره ترد نمی شود . این می تواند نوعی کمک برای شخص معتاد باشد تا خودش را دوباره بیابد و با درک آثار مخرب وخانمان سوزآن دوباره به اجتماع برگردد. این اتفاق نمی افتد تا اینکه شما مدیران با تشکیل جلسات مستمر و مداوم و با دعوت از کارشناسان مجرب برای دانش آموزان و اولیا ، آنان را آگاه وبیدارکنید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار