مدیر کل آموزش وپرورش استان اردبیل:

اصول و قوانین راهنمایی و رانندگی باید در بین دانش آموزان نهادینه شود

مدیر کل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: اصول و قوانین راهنمایی و رانندگی از همان اوان کودکی در بین دانش آموزان نهادینه و فرهنگ سازی شود.

کد مطلب: ۶۰۷۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، احمد ناصری در آیین افتتاحیه آماده باش همیاران پلیس و پلیس راهور در دبستان غیر دولتی علم والکترونیک آموزش وپرورش ناحیه ی2اردبیل طی سخنانی اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت همیاران پلیس و همکاری شهروندان شاهد رعایت حداکثری قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ودر نتیجه کاهش آسیب ها و تلفات رانندگی در نوروز 96 خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اصول و قوانین راهنمایی و رانندگی بایستی از همان اوان کودکی در بین دانش آموزان نهادینه و فرهنگ سازی شود .

مدیر کل آموزش وپرورش استان برگزاری چنین مراسمی را در راستای آشنایی دانش آموزان با قوانین اجتماعی وراهنمایی و رانندگی و همچنین تقویت مسئولیت پذیری آنها و تحقق جامعه ای سالم و دارای امنیت روانی و اجتماعی موثر دانست .

در ادامه رئیس پلیس راهور استان با یاد آوری اهمیت رعایت قوانین و مقررات تاکید داشت : رانندگان باید همکاری لازم با ماموران پلیس را داشته باشند و با سعه صدر از رفتارهای مخاطره آمیز از جمله ؛ سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز، خوردن و آشامیدن و صحبت کردن با تلفن همراه هنگام رانندگی به شدت خودداری کرده تا سفری ایمن برای خود و خانواده محترمشان داشته باشند .

سرهنگ رحیم آقامحمدی افزود : نقش دانش آموزان به عنوان همیاران سلامتی خانواده ها در مسافرتهای نوروزی علاوه بر تاثیر پیشگیرانه در بروز حوادث مخاطره آمیز زمینه آشنایی آنها با قوانین راهنمایی و رانندگی را نیز فراهم می نماید .

وی اظهار امیدواری کرد : همیاران پلیس می توانند افراد ی منضبط و قانونمند برای فردا ی جامعه به ارمغان آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار