فرماندار اردبیل:

برقراری امنیت چهارشنبه سوری نیازمند همکاری مردم با پلیس است

فرماندار اردبیل گفت:پلیس در چهارشنبه سوری و ایام عید آماده برقراری امنیت شهروندان است ولی باید همه نهادها و مردم همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

کد مطلب: ۶۰۷۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، جواد زنجانی در جلسه شورای اداری اردبیل از خانواده های اردبیلی خواست فرزندان خود را از هرگونه انفجار مواد محترقه برحذر دارند تا از حوادث ناگوار پیشگیری شود .
وی با اشاره به تامین امکانات لازم برای مسافران در ایام نوروز افزود: اردبیل به عنوان یک شهر گردشگر پذیر سالانه پذیرای چندین هزار مسافر از نقاط مختلف کشور است که لازم است امنیت و امکانات لازم برای رفاه حال مسافران تامین شود .
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردبیل هم در این جلسه گفت:پلیس آمادگی کافی را برای تامین امنیت شهر در چهارشنبه سوری را دارد و لازم است ادارات وسازمانها همکاری لازم را با پلیس داشته باشند
سرهنگ سید داود موسوی افزود: برقراری امنیت شهر در چهارشنبه سوری تنها از طریق پلیس امکان پذیر نیست بلکه باید نهادها و سازمان های دیگر هم ضمن تامین امنیت محل کار خود با پلیس در حفظ امنیت مشارکت کنند .
موسوی با اشاره به انفجار اخیر مواد محترقه دست ساز در اردبیل افزود: انفجار اخیر در محله آرازعلی و جام جم این شهر هشت نفر کشته و پنج نفر زخمی برجای گذاشت .
وی به فرهنگ سازی در باره جلوگیری از تولید و فروش مواد محترقه تاکید کرد و افزود: هرسال به زغم هشدار پلیس باز شاهد حوادث ناگوار در اثر انفجار ترقه دست ساز هستیم که لازم است تدابیر اساسی در این باره اندیشیده شود .
موسوی گفت: جای تعجب است که به رغم کشته شدن هشت نفر در انفجار مواد محترقه در محله آرازعلی بعد از2 روز باز شاهد انفجار مواد محترقه در نقاط دیگر شاهد هستیم و این نشان می دهد که خانواده ها چندان به مراقبت و محافظت فرزندان خود اهمیت نمی دهند .
شکر عبدی فرمانده سپاه شهرستان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به همکاری سپاه در تامین امنیت چهارشنبه سوری گفت: نیروهای سپاه آماده همکاری با پلیس در این زمینه می باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار