آموزش و پرورش با روشنگری جامعه در انتخابات نقشی موثر ایفا می‌کند

استاندار مازندران گفت: آموزش و پرورش می‌تواند نقشی اساسی در انتخابات سال 96 ایفا کند و با روشنگری جامعه حضور همه ی مردم استان را در این دو انتخابات رقم زند.

کد مطلب: ۶۰۷۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، ربیع فلاح جلودار در آیین تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر هفده در اردوگاه شهدای دانش‌آموز شهرستان ساری با اشاره به حضور رییس جمهور در سال 92 در سازمان ملل گفت: پیام رییس دولت تدبیر و امید در آن نشست دست یافتن به دنیایی به دور از آشوب و بی رحمی و خشونت بود.

استاندار مازندران گفت: استان مازندران از جمله استانهایی است که همه‌ی دستگاه‌های اجرایی، قضایی ، انتظامی و غیره دست در دست هم در تحقق شعار انتخاباتی رییس دولت با موضوع نفی افراطی گری و خشونت و دستیابی به اعتدال و آرامش در سطح استان در تلاش هستند.

فلاح با تاکید بر جایگاه دانش‌آموزان به عنوان بستر توسعه همه جانبه و پایدار، افزود: زیرساختهای وصول به چنین توسعه ای در آموزش و پرورش وجود دارد و به همین دلیل است که ریاست جمهور از این قشر و فرهنگیان پاسخ می‌طلبد چراکه لازمه رسیدن به این جایگاه زدون فقر و جهل از سطح جامعه است.

مقام عالی دولت در استان مازندران گفت: برنامه‌ها و سیاست‌های ما نیز در هرچه کمرنگ تر کردن فقر و جهل در سطح جامعه است و از ابتدای دولت تدبیر و امید به این امر توجه داشته ایم که در سال 95 به اوج خود رسید و قطعا استمرار خواهد داشت.

فلاح با اشاره به تحولات اساسی مازندران در حوزه های مختلف اقتصادی گفت: اگر در مدارس ما در مورد حوزه‌های مختلف اقتصادی آموزش‌های لازم صورت گیرد در پیشبرد هدف نهایی که برتری استان در همه‌ی زمینه هاست موثر خواهد بود.

فلاح با اشاره به انتخابات پیش رو در سال 96 گفت: آموزش و پرورش می‌تواند نقشی اساسی در این زمینه ایفا کند و با روشنگری جامعه حضور همه ی مردم استان را در این دو انتخابات رقم زند.

وی افزود: انتظار مشارکت بالای مردم استان را در انتخابات داریم تا ثبت مشارکت 92 درصدی دوره ی قبل ارتقا یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار