به مناسبت روز بزرگداشت شهدا صورت گرفت:

تجلیل از دو جانباز ایثارگر توسط مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری

همزمان با بزرگداشت روز شهدا مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری، اعضای شورای معاونین به همراه دانش آموزان دبستان شاهد لاله ها با حضور در منزل دو جانباز دوران دفاع مقدس از آنها تجلیل کردند.

کد مطلب: ۶۰۶۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری به همراه اعضای شورای معاونین و دانش آموزان دبستان شاهد لاله ها با حضور در منزل حسن به پور جانباز 50 درصد و فیض اله فرهنگ جانباز 55 درصد دوران دفاع مقدس با آنان به دیدار و گفتگو پرداختند.

نصیری در این دیدار گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

نصیری افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

وی در خاتمه با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

شایان ذکر است در حاشیه این دیدارها دانش آموزان دبستان شاهد لاله ها به اجرای خواندن سرود و دکلمه پرداختند و با اهداء شاخه گل و لوح تقدیر از این دو جانباز تقدیر به عمل آوردند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار