هیچ قصوری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی قابل قبول نیست

استاندار مازندران گفت: هیچگونه قصوری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی قابل قبول نیست و دستگاه‌های عضو ستاد باید اهتمام ویژه در این خصوص داشته باشند.

کد مطلب: ۶۰۶۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، ربيع فلاح جلودار، در جلسه ستاد اجرايی خدمات سفر استان با اشاره به اين كه از 27 اسفند 94 لغايت 13 فروردين 95 بيش از 11 ميليون نفر شب گردشگر در استان اقامت گزيده اند، بيان داشت: اين رقم از فروردين سالجاری تا كنون به 42 ميليون نفر شب اقامت رسيده است، ليكن مازندران برای ميزبانی از ميليون ها مسافر نوروزی آمادگی كامل دارد.

ربيع فلاح با اشاره به اين كه حضور خیل عظیم مسافران به مازندران برای داشتن سفری زیبا و خاطره انگیز با ارائه خدمات مطلوب این ستاد، محقق می شود، افزود: هیچگونه قصوری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی قابل قبول نیست و دستگاه هاي عضو ستاد باید اهتمام ویژه در این خصوص داشته باشند.

استاندار با بيان اين كه ايجاد نشاط فاخر در جامعه از برنامه هاي دولت تدبير و اميد است، خاطر نشان ساخت: ارايه خدمات مطلوب و تامين فضايي پرنشاط در استان در ايام اقامت گردشگران از جمله زمينه هاي تحقق رضايت مندي و خشنودي مردم است.

رييس ستاد اجرايي خدمات سفر مازندران با اشاره به اين كه فضاي عمومي شهرها مطلوب و رفت و آمد روان در محورهاي مواصلاتي استان جريان دارد و برنامه هاي فراواني براي اقامت و سياحت گردشگران فراهم شده است، تصريح كرد: اجرايي كردن كامل برنامه هاي ستاد خدمات سفر موضوع مهمي است كه بايد مورد اهتمام مجدانه قرار گيرد.

استاندار ضمن قدردانی از تلاش نيروی انتظامی استان، با اشاره به اين كه مازندران بزرگ‌ترين استان گردشگر پذير كشور است، ياد آور شد: عليرغم برخی محدوديت‌های جاده‌ای، آمار تلفات جاده اي مازندران در سال 95 بشدت كاهش داشته است.

ربيع فلاح با تاكيد بر اين كه بايد مديريت و ارايه خدمات به گردشگران در سال جديد ارتقا يابد، افزود: آمادگي ستادهاي شهرستاني خدمات سفر بويژه شهرهای واقع در مبادی ورودی مورد ارزيابي قرار گيرد.

استاندار با تاكيد بر اين كه اداره كل هواشناسي، پيش آگاهي هاي لازم در مورد شرايط آب و هوا و نكات هشدار دهنده را به گردشگران ارايه نمايد، گفت: دستگاه هاي خدمات رسان، اخبار مثبت را اطلاع رساني نمايند و در مسافرت داشتن این اخبار برای مسافران ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد .

مقام عالي دولت در استان بر تشكيل تيمي براي سنجش رضايت مردم در ايام سفر در مازندران تاكيد كرد و اظهار داشت: از مسافران و گردشگران در مورد ارايه خدمات در اين ايام نظر سنجي شود.

رييس ستاد اجرايي خدمات سفر استان، خاطر نشان كرد: رسانه ها و رسانه ملي با برنامه هاي پرنشاط و شادي آفرين، فضا را براي مسافران تلطيف نمايند.

در آغاز اين جلسه كميته هاي امور فرهنگي، امنيتي، خدمات و حمل و نقل، امداد و نجات، نظارت و تنظيم بازار، خدمات بهداشتي، سلامت و محيط زيست، اطلاع رساني، امور شهرداري ها، امور دهياري ها و كميته اسكان و پذيرايي ستاد اجرايي خدمات سفر استان به ارايه گزارش پرداختند.

گفتني است در پايان اين جلسه با حضور استاندار مازندران از تمبر اختصاصی ستاد اجرايي خدمات سفر استان رونمايي شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار