طرح تعالی مدیریت در آموزش و پرورش استان گیلان

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در مراسم تجلیل از مدیران مدارس موفق طرح تعالی مدیریت مدرسه گفت: این برنامه با تکیه بر سند تحول بنیادین و نگاهی مدرسه محور و کیفیت مدار ، شرایطی را فراهم می کند تا با تدوین یک نقشه راه ، عملکرد مستمر مدارس را ارزشیابی کند.

کد مطلب: ۶۰۶۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار پانا از اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در 444 مدرسه استان خبر داد.
مهدی حاجتی گفت: در سومین سال پیاپی برنامه تعالی مدیریت مدرسه در 444 مدرسه مقاطع ابتدایی، دوره اوّل و دوم متوسطه ، کار و دانش و فنّی و حرفه ای استان گیلان در حال اجراست.
وی خاطرنشان کرد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه با تشخیص خطاها و اتخاذ راهکارهای مناسب ، ارتقای مدیریت مدرسه و افزایش بهره وری را ممکن می سازد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: انتظارات به حق مردم از آموزش و پرورش، نیروی انسانی کارآمد و تکیه بر داشته های مادی و معنوی برنامه ریزی دقیقی را می طلبد که مدیران مدارس با ارائه و اجرای برنامه هایی مانند: طرح تعالی مدیریت مدرسه نقش بسیار تعیین کننده ای دارند.

حاجتی با اشاره به قابلیت های بالای علمی دانش آموزان گیلانی یادآور شد: کسب رتبه ششم در قبولی های کنکور سراسری برای سومین سال پیاپی و کسب مقام های برتر در مسابقات فرهنگی و هنری مختلف نمونه ای از این قابلیت هاست.

وی در پایان نقش مدیران و معلمان را در پرورش متوازن دانش آموزان بی بدیل دانست و افزود: با تقویت حسّ مسئولیت پذیری در دانش آموزان می توانیم به داشتن نسلی آگاه به حقوق شهروندی ، مومن و پرسشگر امیدوار باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار