به منظور نکوداشت و تکریم خانواده های معظم شهدا در روز ملی شهدا:

مراسم تجلیل از خانواده شهدا با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور

مراسم نکوداشت مقام شهدا با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور،معاون سیاسی-اجتماعی استانداری تهران، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در سالن همایش های ولایت این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۶۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس جمهور به منظور شرکت و سخنرانی در همایش روز ملی شهدای و تکریم خانواده های معظم شهدای شهرستان های استان تهران، در رأس هیئتی بلند پایه وارد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران شد و مورد استقبال عبدالرضا فولادوند راد، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و اعضای شورای معاونین این اداره کل قرار گرفت.

در این آئین فولادوند راد، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن خیر مقدم به مهمانان و خانواده های محترم شهدا گفت: امروزه یکی از مهمترین وظیفه ما معرفی و شناساندن شهدا و ایثارگری های آنان به نسل جوان است.

وی همچنین با اشاره به منشور حقوق شهروندی افزود: بالغ بر هزار و 200 جلسه آموزشی پیرامون این منشور در سطح شهرستانهای استان تهران برگزار شده است.

شایان ذکر است در این مراسم از خانواده معزز شهدا تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار