تکریم و تجلیل از ورزشکاران پیشکسوت ری

فرماندار ری به منظور تجلیل از ورزشکاران علاوه بر حمایت 10 میلیارد ریالی برای ساخت مهمانسرای ویژه اسکان، از ورزشکاران پیشکسوت این شهرستان تجلیل به عمل آورد.

کد مطلب: ۶۰۵۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه این شهرستان در مراسم تجلیل از کشتی گیران پیشکسوت شهرستان ری، این شهرستان را دارای پتانسیل بالایی دانست و اظهار داشت: شهرستان ری علیرغم تمام محدودیت ها، همیشه حضور درخشان و چشمگیری در ورزش داشته است و ورزشکاران شهرستان ری در رشته های مختلف در میادین گوناگون برای کشور عزیزمان ایران، افتخار آفرینی کرده اند.

فرماندار ری با بیان اینکه ورزش ایران مدیون ری است، گفت: هنر ورزشکاران ری این است که درعین دست و پنجه نرم کردن با محدودیت ها و مشکلات، در سطوح مختلف داخلی و بین المللی افتخار می آفرینند.

جمالی پور نبود مهمانسرای ورزشی را یکی از محدودیت هایی که میزبانی ورزشکاران مختلف را در ری با مشکل مواجه می کند، برشمرد و تاکید کرد فرمانداری برای این که در این زمینه نیز همچون ورزشکاران و نام آورانش، شایسته عمل کند، مبلغ یک میلیارد تومان برای ساخت این مهمانسرا کمک خواهد کرد.

خبرنگار:/صبا روزبهانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار