امام جمعه اشکنان:

نیرو های انقلابی با احساس تکلیف وارد میدان انتخابات شوند

امام جمعه اشکنان گفت: نیروهای انقلابی باید برای حضور در انتخابات شوراها و عرصه خدمت به مردم با احساس تکلیف در این میدان حضور پیدا کنند.

کد مطلب: ۶۰۵۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، حجت‌الاسلام علی صفری در خطبه‌های نماز جمعه اشکنان با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند با فشارهای اقتصادی و اخلال در امر اقتصاد مردم را ناامید کنند که امیدواریم مسئولان با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی به فکر معیشت مردم باشند.

امام‌جمعه اشکنان با اشاره به سالروز درگذشت یار امام و انقلاب، اسلامی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاج سید احمد خمینی (ره) افزود: فرزند برومند امام راحل پس از رحلت جان‌سوز امام ره با زمان‌شناسی و بصیرت فراوان در کنار رهبر معظم انقلاب بود و نگذاشت فقدان امام راحل موجب سوءاستفاده دشمن و دو دستگی میان مردم شود.

وی با اشاره به توان موشکی ایران اسلامی و قدرت بازدارندگی آن گفت: رهبری‌های امام گونه مقام معظم رهبری و اتحاد و انسجام مردم و توان بازدارندگی نیروهای مسلح خصوصاً در حوزه موشکی به دنیا فهماند که اگر بخواهند علیه ایران اسلامی توطئه‌ای بکنند پاسخ ایران سخت و شکننده خواهد بود.

خطیب نماز جمعه اشکنان با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: نیروهای انقلابی باید برای حضور در انتخابات شوراها و عرصه خدمت به مردم با احساس تکلیف در این میدان حضور پیدا کنند و زمینه را برای شکوفایی منطقه بیش از گذشته فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار