فرمانده سپاه عاشورا:

هدف دشمن از بین بردن انسجام ملی است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان، ایجاد هویت مبهم در بین جوانان و بهم زدن انسجام ملی است.

کد مطلب: ۶۰۵۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، سردار غلام عسگر کریمیان در مراسم گرامیداشت شهید باکری در مصلی اعظم امام(ره) تبریز گفت : بنا به سخن حضرت آقا تنها دو قطبی گری در این کشور انقلابی و ضد انقلابی بودن است .

وی ضمن اشاره به سخن رهبر انقلاب در مورد اینکه ما سربازان ولایت باید تلاش کنیم که از دشمن تبعیت نکنیم و با جریان شناسی مناسب در جنگ نرم با دشمن پیروز از میدان خارج شویم، افزود: ما جهاد اصغر و جهاد اکبر را تجربه کردیم و همه می دانیم که هدف اصلی این جنگ نرم این است که ما را چه از لحاظ عمل و فکری مثل خودشان بار بیاورند و این موجب تضعیف انقلاب خواهد بود .

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این که تنها اسیرانی که در مقابل اسیر گیرنده مقاومت نمی کنند اسرای جنگ نرم هستند، تصریح کرد: قرآن کریم بر عدم تبعیت از دشمن تاکید کرده و به ما آموخته که عاقبت تبعیت از دشمن شکست خواهد بود.

کریمیان گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان، ایجاد هویت مبهم در بین جوانان و بهم زدن انسجام ملی است که در صدد بهم زدن این روحیه در بین جوانان هستند .

وی با تاکید بر تجدید میثاق با شهدا که هدف اصلی این مراسم است ادامه داد: خون این شهیدان برکت این انقلاب است و شما انقلابیون خار چشمی بر چشم دشمنان داخلی و خارجی این کشور هستید.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر این که خرمشهر های زیادی پیش رو داریم، گفت: برای پیروزی در این حوزه باید روحیه بالقوه خود را بالفعل کنیم و اگر روزی هر گوشه از ایران اسلامی به خطر افتاد گلوله هایمان بر سرشان ویران شود.

خبرنگار: امیررضا لوحی خسروشاهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار