برگزاری مراسم نمادین جشن نیکوکاری

"بهار همدلی ، شکوه مهربانی" در جشن نیکوکاری

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ، رییس سازمان دانش آموزی ،مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئولین آموزش و پرورش ناحیه 3 ، مراسم نمادین جشن نیکوکاری با شعار "بهار همدلی ، شکوه مهربانی " در دبیرستان دخترانه فرزانگان این ناحیه برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۰۵۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان ، مراسم نمادین جشن نیکوکاری در دبیرستان دخترانه دوره اول فرزانگان ناحیه 3 برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم ، آقای دقیق ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 پس از خیر مقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در سخنانی با اشاره به شعر سعدی در مورد کمک به همدیگر گفت : یکی از وظایف اجتماعی انسان ها کمک به یکدیگر است و عدالت اجتماعی حکم می کند که انسان ها به یکدیگر کمک کنند و به فکر نیازمندان باشند.

در ادامه این جلسه احمدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو عنوان کرد : ملت و مردم ایران در بحث همدلی ، همکاری و کمک به یکدیگر سرآمد هستند و در حادثه ساختمان پلاسکو همدلی و همکاری خود را ثابت نمودند. احمدی در ادامه سخنان خود افزود : ما باید بکوشیم موانع را از سر راه یکدیگر برداریم و راه توسعه و ترقی و پیشرفت را بپیماییم و کشور خود را آباد کنیم.

رییس سازمان دانش آموزی استان نیز در ادامه جلسه با ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت های انجام شده جهت برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس استان گفت : احسان و نیکوکاری و کمک به همنوع در اسلام و در فرهنگ ایرانی بسیار سفارش شده است و از جمله عبادت هایی است که اگر به قصد قربت انجام گیرد موجب تکامل نفس و پرورش انسان خواهد بود.

زهیری در ادامه اظهار کرد : دستورالعمل اجرایی جشن نیکوکاری به تمامی مدارس استان ارسال شده و امروز تمامی دانش آموزان استان در بیش از 5000 مدرسه جشن نیکوکاری را برگزار می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار