دبیر مجمع بسیج میناب خبرداد:

طرح تحول محلات با محوریت مسجد در میناب عملیاتی می شود

دبیر مجمع بسیج شهرستان میناب از عملیاتی شدن طرح تحول محلات با محوریت مسجد در میناب خبرداد.

کد مطلب: ۶۰۵۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، مجمع بسیج شهرستان میناب به منظور توسه و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ناب محمدی(ص) و همچنین کنترل آسیب های اجتماعی در جامعه صبح امروز با حضور کارگروها و مسئولین شهرستانی در سالن همایش مرکز بهداشت و درمان میناب برگزار شد.

سید حسن فاطمی دبیر مجمع بسیج شهرستان میناب گفت: با استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی دلسوز ، مومن و متعهد به نظام ج.ا.ا که در سطح محلات حضور دارند ضمن انسجام در بین آنها نسبت به راه اندازی قرارگاه تحول محلات اقدام می شود.

دبیر مجمع بسیج شهرستان میناب افزود: ظرفیت و قدرت نرمی بنام مسجد نه تنها می تواند پایگاه و کانونی برای تولید و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی باشد بلکه به صورت مکرر در طول تاریخ اسلام از صدر تا زمانه حاضر ، قابلیت خود را برای تحول آفرینی بخصوص در عرصه فرهنگ و کاهش آسیبها نشان داده است.

سید فاطمی اذعان داشت: مروری گذرا بر رویدادهای تاریخ اسلام، بیانگر این است که عمده اتفاقات مهم که منشاء یک انقلاب و تحول بزرگ به حساب می آید ، یا در مسجد روی داده، یا به گونه ای با مسجد در ارتباط بوده است.

وی تاکید کرد: مقابله با تهاجم فرهنگی نظام سلطه که سرمنشاء و علت بسیاری از آسیب ها و بزهکاری های اجتماعی می باشد در اولویت این طرح قرار می گیرد.

دبیر مجمع بسیج شهرستان میناب خاطر نشان ساخت: این طرح در ۵ کارگروه ،فرهنگی ورزشی و نشاط، سازندگی ، محرومیت زدایی و اشتغال، تربیتی ، اعتقادی، امنیت ، آرامش و توان رزم، فضای مجازی ، علمی و فناوری با محوریت مسجد شروع به فعالیت می کند.

طرح تحول محلات با مجموع ۱۲۰ رای و با احتساب ۱۱۲ رای موافق ۶ رای مخالف و ۲ رای ممتنع به تصویب هیات مجمع بسیج شهرستان رسید.

گفتنی است قرارگاه تحول محلاتت در سه سطح ناحیه ، حوزه و محله پیش بینی شده جهت رفع چالش های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و… در محلات شهرستان اجرایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار