وقتی تهمت زدن در فوتبال ما عادی می‌شود

ازبنگر تاشربتی/تبانی،کم‌کاری یا هر چیز دیگر؛ با آبروی آدم‌هابازی نکنیم

مدافع تیم سیاه‌جامگان این روزها مورد اتهامات عجیبی قرار گرفته که این تهمت‌زنی‌ها چند وقتی است در فوتبال ما عادی شده است.

کد مطلب: ۶۰۴۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، دیدار سیاه‌جامگان - تراکتورسازی هنوز تمام نشده بود که هجمه‌ها به رضا شربتی بازیکن تیم سیاه‌جامگان آغاز شد؛ یک عده به تمسخر این مدافع بی‌حاشیه پرداختند و برخی دیگر هم به او اتهام تبانی زدند. این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که چند وقتی است تهمت زدن در فوتبال ما به امری عادی تبدیل شده است .

رضا شربتی که پیش از این هیچ حاشیه‌ای در تیم سیاه‌جامگان نداشت، با این اتفاق، تبدیل به جنجالی‌ترین بازیکن هفته بیست‌ودوم لیگ برتر شد. با وجود اینکه کادر فنی و مدیریت باشگاه سیاه‌جامگان با مصاحبه‌های مختلف خود، سعی کردند فشارها را از روی رضا شربتی کم کنند، اما عده‌ای همچنان به حمله‌های «بی‌انصافانه» خودشان ادامه دادند. این اتفاق حتی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم کشیده شد و آنها از مسئولان تیم سیاه‌جامگان برای اتفاقات رخ داده استعلام گرفتند، هرچند کمیته اخلاق هم با جواب مشابهی روبرو شد و سیاه‌جامگانی‌ها اعلام کردند که به شربتی اعتماد کامل دارند .

تهمت کم‌کاری یا تبانی در حالی به بازیکن سیاه‌جامگان زده می‌شود که پیش از این هم شاهد این اتفاقات در فوتبال‌مان بودیم و اتهام به رضا شربتی، آن هم در صورتی که کم‌ترین شناختی از او نداریم، دیگر به امری عادی تبدیل شده است. نمونه این داستان‌ها را هم بارها و بارها دیده‌ایم و خیلی راحت با آبروی افرادی بازی کردیم که هیچ‌وقت گناه‌شان ثابت نشد .

آخرین نمونه این اتفاقات، محسن بنگر بود که در پس از دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی مورد لطف خیلی‌ها قرار گرفت. داستان از این قرار است که تراکتورسازی در یکی از بدترین برهه‌های زمانی‌اش با نتیجه سه بر صفر مغلوب پرسپولیس می‌شود، خط دفاعی تراکتورسازی عملکردی فوق‌العاده ضعیفی دارد و طبق شنیده‌ها، امیر قلعه‌نویی هم پس از اتمام بازی، حسابی از خجالت محسن بنگر مدافع‌ میانی‌اش در می‌آید. همان روز هم به بنگر اعلام می‌شود که تا اطلاع ثانوی حق شرکت در تمرینات تیمش را ندارد. تا اینجای ماجرا، همه‌چیز یک موضوع درون تیمی است، اما داستان از زمانی جالب می‌شود که هواداران تراکتورسازی به طریق مختلف در فضای مجازی، بنگر را به کم‌کاری متهم می‌کنند .

همه این تهمت‌زنی‌ها در حالی رخ می‌دهد که صحت‌وسقم آنها شاید هیچ‌وقت ثابت نشود و اصلاً واقعیت هم نداشته باشد، ولی با این‌ حال ما همچنان به تهمت زدن‌هایمان ادامه می‌دهیم، اما برای یک بار هم که شده بیایید با آبروی آدم‌ها بازی نکنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار