معاون آموزش متوسطه ناحیه یک تبریز:

13 طرح جشنواره جابربن حیان دانش آموزی ناحیه یک تبریز منتخب شدند

معاون آموزش متوسطه ناحیه یک تبریز گفت: درجشنواره جابرین حیان این ناحیه از 321 طرح ارسالی به دبیرخانه ناحیه یک، 13طرح منتخب شدند.

کد مطلب: ۶۰۴۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، معاون آموزش متوسطه ناحیه یک تبریز در مراسم اختتامیه جشنواره جابربن حیان ناحیه یک تبریز گفت: سند تحول بنیادین به دنبال تربیت یافتگانی است که روحیه تلاش، انقلابی و کارآفرینی و برخورداری از دانش پایه، توان تفکر، درک و کشف پدیده ها و رویدادها را داشته باشد.

شمس ا... محمدی افزود: دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره عزیزانی هستند که فعل خواستن را به توانستن صرف کرده و شیوه های علمی را به صورت عملی بکار برده ، مشکلات را شناسای، بررسی و تبدیل به مسئله نموده و راه حلی ارائه کردند.

وی تصریح کرد: رویدار مذکور موضوع گمشده ی امروزی در تعلیم و تربیت است که نیازمند آموزش می باشد که اگر به بدنه آموزش و پرورش بگسترانیم بدون شک شاهد سیستم پویا و فعال خواهیم بود و افت تحصیلی نخواهیم داشت.

معاون آموزش متوسطه تصریح کرد: برای این جشنواره از 321 طرح ارسالی به دبیرخانه ناحیه یک، 13 طرح منتخب شد.

وی اضافه کرد:47 طرح در بخش طبقه بندی، 210 طرح در بخش نمایش علمی، 17 طرح آزمایشی، 22 طرح طراحی و ساخت و 25 طرح در بخش دانش آموزان مولف بود که از هر بخش سه طرح برگزیده ی ناحیه ای انتخاب شد.

محمدی تصریح کرد: در درس پژوهی از 60 مدرسه ناحیه 224 همکار فرهنگی شرکت داشتند.

اختتامیه هفتمین جشنواره جابر بن حیان و سومین جشنواره دانش آموز مولف و درس پژوهی در دبیرستان آناتا ناحیه تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار