شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد

شورای اداری با حضور مدیر کل، معاونین، مدیر حراست و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۴۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، حمیده ماحوزی در ابتدای این برنامه ضمن تشکر از تلاش و زحمات کارکنان در دبیرخانه پایتخت کتاب گفت: این افتخار با تلاش و کوشش شما میسر شد و توانستیم رتبه برتر دیگری را مانند بخش های دیگر فرهنگی در حوزه فرهنگ و هنر استان شاهد باشیم.

ماحوزی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در کشور به عنوان یک دستگاه فرهنگی برتر به عنوان حامی فرهنگ و هنر استان شناخته شده است .

ماحوزی عنوان کرد: تکریم و احترام ارباب رجوع باید در اولویت کاری هر واحد قرار داشته باشد زیرا که این افراد ولی نعمتان ما هستند.

وی تصریح کرد: از روز اول کاری اینجانب، روز سه شنبه ها را ملاقات عمومی برای ارتباط نزدیک برنامه ریزی کردیم و از آغاز سال نو روزهای دوشنبه ساعت ١٢- ٨ملاقات عمومی برای هنرمندان جهت تصریح در برنامه های این عزیزان قرار داده ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: برنامه ها و مجوزها را با مطالعه بخش نامه هایی که از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شده انجام دهیم که در کارها خللی ایجاد نشود.

ماحوزی اظهار داشت: برنامه های مختلفی که در طول سال برنامه هایی را در برنامه های یکساله اداره کل قرار داده اند، را به واحد روابط عمومی تحویل دهند که تداخلی در برنامه ها پیش نیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار