با حضور جمعی از مسئولان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم برگزار شد:

همایش تجلیل از خادمین پیاده روی جاماندگان اربعین

آیین سپاسگزاری و تجلیل از خادمین پیاده روی جاماندگان اربعین۹۵ با حضور جمعی از مسئولان در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۴۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران،سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله در این مراسم اظهار داشت: امروز ۲۰ میلیون نفر به خاطر ارادت به اهل بیت با پای پیاده به سوی کربلا می روند.

وی در ادامه گفت: درست است که میلیونها نفردر پیاده روی اربعین شرکت می کنند اما بسیار بیشتر از این افراد علاقه به شرکت در این مراسم دارند و حتی از دیگر ادیان نیز به این فضیلت رغبت دارند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله با اشاره به این روایت که ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) برابر با زیارت سیدالشهدا (ع) است، گفت: بدین منظور پیاده روی برای جاماندگان و افرادی که به هر دلیل نتوانستند به کربلا برسند، از میدان امام حسین (ع) تهران تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری برگزار شد تا از ثواب زیارت اربعین بهره مند شوند.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: کسی که برای امام حسین (ع) گریه کند یا بگریاند و یا به حال گریه در بیاید وارد بهشت می شود و لذا کسانی نیز که برای امام حسین قدمی بردارند و در این برنامه فعالیت داشته اند از این قاعده مستثنی نبوده و شایسته تجلیل هستند.

در پایان مراسم از دستندرکاران همایش جاماندگان تقدیر به عمل آمد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار