در اقدامی انسان دوستانه :

دانش‌آموزان ناحیه یک تبریز به یاری بیماران سرطانی آمدند

در اقدامی انسان‌دوستانه دانش‌آموزان دبیرستان انقلاب اسلامی آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز با تهیه و پخت غذا و عرضه صنایع دستی تولیدی خود به یاری بیماران سرطانی شتافتند.

کد مطلب: ۶۰۴۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، نمایشگاه صنایع دستی تولیدی دانش آموزان، برای دومین سال پیاپی در نمازخانه دبیرستان انقلاب اسلامی توسط مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز افتتاح گردید و دانش آموزان دبیرستان انقلاب اسلامی در جهت ترویج فرهنگ نوع دوستی و انجام امور خیریه و ترویج فرهنگ کمک به همنوعان و نیازمندان با برپایی نمایشگاه غذا و بازارچه به یاد همنوعان تمامی مبالغ جمع آوری شده از فروش محصولات خود را به یکی از خیریه ها در جهت حمایت از کودکان سرطانی اهدا کردند .

حیدر پورسلیمان در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیر و عوامل اجرایی آموزشگاه و دانش آموزان در برپایی این نمایشگاه اذعان داشت : در مهر ماه امسال شاهد تاسیس و راه اندازی اولین مدرسه خیریه مردم نهاد در شهر اولین ها و در ناحیه یک تبریز بودیم که در این مرکز تمامی امکانات تحصیل رایگان برای دانش آموزان بی سرپرست شهرستان تبریز غذا ، خوابگاه ، هزینه سرویس ایاب و ذهاب و ... توسط خیرین تامین می شود و با افتتاح این مرکز دیگر دانش آموزان بی سرپرست یا بد سرپرست از نعمت خواندن و نوشتن و تحصیل باز نمی مانند .

راحله ملک زاده مدیر دبیرستان انقلاب اسلامی نیز گفت : این نمایشگاه با مشارکت جمعیت خیریه سبز تبریز و همیاران موسسه خیریه محک به مدت 2 روز برپا خواهد بود و تمامی درآمدهای حاصل از فروش تولیدات صنایع‌دستی و آشپزی صرف درمان بیماران سرطانی می شود .

وی ادامه داد : سال گذشته نیز مبلغی بالغ بر ده میلیون ریال در اولین سال برپایی نمایشگاه به این خیریه ها اهدا گردید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار