معاون توانبخشی سازمان بهزیستی به پانا خبر داد؛

شرایط تردد معلولان در محدوده طرح ترافیک/مشکلی درصدور پلاک معلولان نیست

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی با اعلام اینکه افراد معلول و خانواده هایی که فرزند معلول با شدت بالا دارند برای تردد در طرح ترافیک مشکلی نخواهند داشت، گفت: مشکلی در صدور پلاک ویژه معلولان وجود ندارد.

کد مطلب: ۶۰۴۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد

حسین نحوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درباره شرایط تردد معلولان در محدوده طرح ترافیک شهر تهران اظهارداشت: آن دسته از افرادی که دارای پلاک ویژه معلولان هستند برای تردد در محدوده طرح ترافیک هیچ مشکلی ندارند و آن خانواده هایی که فرزند معلول با شدت بالا دارند و می خواهند در محدوده طرح ترافیک تردد کنند نیز مشکلی ندارند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی افزود: اگر فردی فرزند دارای معلولیت ذهنی، اختلالات روانی و یا اوتیسم شدید داشته باشد و بخواهد در محدوده طرح ترافیک به فرزند خود خدمات رسانی کند، باید به ادارات بهزیستی مراجعه کرده و از بهزیستی تاییدیه دریافت و پس از آن به ستاد مرکزی مراجعه کند. ستاد بهزیستی نیز این افراد را برای دریافت پلاک ویژه معلولان به ناجا معرفی می کند.

وی با تأکید بر اینکه برای سال 96 جهت ارائه پلاک ویژه به معلولان با مشکل مواجه نیستیم، گفت: با توجه به محدودیت های شهرداری تهران برای صدور مجوز طرح ترافیک در سال 96، تغییری در شرایط ارائه پلاک ویژه به معلولان وجود ندارد. اطلاعات معلولان واجد شرایط از سوی سازمان بهزیستی در اختیار پلیس قرار می گیرد و افراد پس از بررسی شرایط مشمول دریافت طرح ترافیک می شوند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی با اعلام اینکه صدور پلاک های ویژه برای خودروهای معلولان از سال ۸۷ در هیات دولت مصوب شد، تصریح کرد: مشکلی در صدور پلاک ویژه معلولان وجود ندارد و این افراد نگران دریافت طرح ترافیک نباشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار