برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان هشترود

جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون فرماندار و با حضور همه اعضای ستاد در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان هشترود تشکیل گردید.

کد مطلب: ۶۰۳۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، ناصر نادری معاون فرماندار هشترود در این جلسه گفت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات در خصوص تامین کالاهای اساسی و مایحتاج شهروندان و ذخیره سازی میوه شب عید و مواد پروتئینی، مسئولان ذیربط تمهیدات لازم را انجام دهند تا شهروندان در رابطه با تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز خود دچار مشکل نشوند.

وی در ادامه با انتقاد از تفاوت بالای قیمت برخی کالاهای اساسی در این شهرستان نسبت به سایر شهرستانها، گفت: این امر با نظارت مسئولان ذیربط و مشارکت و مساعدت شهروندان قابل تنظیم و تعدیل است.

نادری برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم به جهت تامین کالاهای اساسی و سایر ملزومات را مشروط براینکه از تولیدات داخل استانی و شهرستان باشد را ضروری دانست و از مسئولان مربوطه خواست در برپایی این نمایشگاه مجددانه عمل نمایند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود نیز در این جلسه گفت: در راستای تامین کالاهای اساسی از جمله مرغ منجمد تاکنون 6 تن توسط مغازه هایی که دارای استاندارد بهداشتی برای نگهداری و عرضه برخوردار می باشند در چند نقطه شهر با قیمت 59 هزار و 500 ریال عرضه می شود و در صورت تقاضای این مواد پروتئینی، تمهیدات لازم به جهت عرضه اندیشیده شده است.

اسماعیل کریمی اصل همچنین در خصوص 22 تن برنج وارده به شهرستان و نحوه توزیع آن افزود: این کالا توسط اتحادیه تعاون روستایی و اتاق اصناف در چند نقطه شهر با نظارت اداره صنعت و معدن تجارت با قیمت مصوب عرضه خواهد شد.

وی در خصوص ذخیره سازی میوه شب عید گفت: 20 تن سیب سوپر و 15 تن پرتقال برای شهرستان در نظر گرفته شده بود ولی پیش بینی شده به لحاظ تقاضای بیشتر میوه پرتقال، مقرر شده اتحادیه تعاون روستایی نسبت به افزایش خرید این میوه اقدام لازم را بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار