پویش مردمی جمع‌آوری کفش نو برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان همدان

دبیر قرارگاه شهید سید مصطفی الحسینی همدان از شکل‌گیری پویش مردمی جمع‌آوری کفش نو برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان همدان در آستانه نوروز 96 خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۳۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، میلاد مرادی اظهار داشت: قرارگاه شهید الحسینی، مجمع فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به همکاری معاونت بسیج سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان در پایان سال 95، پویشی تحت عنوان پویش مردمی جمع آوری کفش نو برای دانش آموزان بی بضاعت استان همدان را شکل داده است.

وی افزود: برای اجرای این طرح از 9 شهرستان استان همدان و همچنین از برخی مناطق و دانشگاه های سطح استان نیز نمایندگانی برای جمع آوری کمک های مالی خیرین جذب و معرفی شده اند.

دبیرقرارگاه شهید سید مصطفی الحسینی همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعيت کثیری از اعضای قرارگاه شهیدالحسینی از معلمان استان همدان هستند، شناسایی دانش‌آموزان محروم سطح استان نیز توسط اعضای این قرارگاه انجام شده است.

وی ادامه داد: امید است به کمک خداوند متعال بعد از جمع آوری کمک‌های مالی خیرین و تهیه کفش‌ها، جعبه های کفش هدیه نوروز 96 تا قبل از آغاز عید 1396 به دست دانش آموزان نیازمند خواهد رسید.

مرادی تصریح کرد: عزیزان و خیرین ارجمندی هم که علاقه‌مند به هدیه لبخند به کودکان محروم استان همدان در نوروز 1396 هستند، می توانند کمک های خود را از طریق نمایندگانی که در سطح استان معرفی شده اند و یا با مراجعه به ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان، برای خرید کفش در اختیار قرارگاه شهیدالحسینی قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار