همایش خیرین مدرسه یار هشترود 16 اسفند برگزار می شود

همایش خیرین مدرسه یار هشترود با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه عید نوروز 16 اسفند برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۰۳۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد اصغری با اشاره به برگزاری همایش خیرین مدرسه یار در این شهرستان گفت: این همایش روز دوشنبه ۱۶ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن عترت شهرستان هشترود و با حضور خیرین مدرسه یار برگزار خواهد شد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار هشترود اظهار داشت: اکثر همایش ها در سالیان گذشته بعد از عید برگزار می شد اما امسال تصمیم بر آن شد تا با برگزاری آن قبل از عید بتوانیم در روزهای نزدیک به سال دانش آموزان نیازمند را با کمک خیرین خوشحال کنیم.

اصغری افزود: متاسفانه مدارس شهری و روستائی هشترود به لحاط امکانات وضعیت مناسبی ندارند و با وجود اینکه عصر تکنولوژی است هنوز تعداد کثیری از مدارس منطقه از این امکانات برخوردار نیستند، فلذا مجمع خیرین مدرسه یار هشترود با همکاری آموزش و پرورش درصدد رفع این نیازها در مدارس است.

وی تصریح کرد: معلمان منطقه هشترود واقعا با این امکانات کم بصورت جهادی تلاش می کنند، لذا نیاز است با همکاری همدیگر بتوانیم مدارس را در خور شان معلمان و مدارس سازیم.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته، یک مدرسه در روستای قزللو افتتاح شده و مدرسه روستای داشبلاغ نیز بزودی افتتاح خواهد شد. ۲ مدرسه خیرساز نیز کلنگ زنی شده است.

اصغری تاکید کرد: درخواست مجمع از خیرین این است که به مدرسه مراجعه کنند و از نیازهای مدارس آشنائی پیدا کرده و آنها را تهیه کنند اما اگر کمکهای نقدی هم داشته باشند می توانند به شماره حساب ۱۰۵۵۴۰۶۰۰۰۳ نزد بانک ملی بنام انجمن خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار هشترود واریز کنند.

خبرنگار: نقی علیزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار