بازدید دانش آموزان شهریاری از ایستگاه آتش نشانی

دانش آموزان دبیرستان تمام تشکیلاتی فاطمه پزشکی آموزش و پرورش شهریار از ایستگاه آتش نشانی به مناسبت چهلم شهدای حادثه پلاسکو بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۶۰۳۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازشهرستان های استان تهران، دانش آموزان دبیرستان فاطمه پزشکی به مناسبت چهلم شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو از ایستگاه آتش نشانی منطقه بازدید به عمل آوردند.

مهران رحیم پور مسئول ایستگاه آتش نشانی منطقه در این رابطه بیان کرد: از سال 92 اخطار هایی از آتش نشانی و شهرداری و شورای شهر جهت ایمن سازی ساختمان پلاسکوداده شد، اما متاسفانه بی احتیاطی مالکین ساختمان پلاسکو موجب رخ دادن این حادثه غم انگیز برای پرسنل آتش نشانی شد.

وی در ادامه افزود: در سال آتی طرحی مبنی بر ایمن سازی ساختمان های فرسوده در کشور اجرا خواهد شد. و ساختمان هایی مانند پاساژ علاءالدین که احتمال تخریب دارند در این طرح قرار خواهند گرفت. و در صورتی که به اخطار بسنده نکنند ساختمان پلمپ خواهد شد تا از بروز این نوع حوادث جلوگیری شود.

شایان ذکر است، در این بازدید دانش آموزان علاوه بر خواندن مقاله و سرودن شعر در شرح حال فداکاری آتش نشانان حادثه پلاسکو به آتش نشانان نوید رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه سوری را دادند.

/خبرنگار:فاطمه جعفری/

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران: دانش آموزان دبیرستان فاطمه پزشکی در روز چهلم شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو به مناسبت بزرگداشت ایشان از ایستگاه آتش نشانی منطقه بازدید به عمل آوردند.

مهران رحیم پور مسئول ایستگاه آتش نشانی در گفتوگو با خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران بیان کرد: از سال 92 اخطار هایی از آتش نشانی و شهرداری و شورای شهر جهت ایمن سازی ساختمان پلاسکو داده شد اما متاسفانه بی احتیاطی مالکین ساختمان پلاسکو موجب رخ دادن این حادثه غم انگیز برای پرسنل آتش نشانی شد.

وی افزود: در سال آتی طرحی مبنی بر ایمن سازی ساختمان های فرسوده در کشور اجرا خواهد شد. و ساختمان هایی مانند پاساژ علاءالدین که احتمال تخریب دارند در این طرح قرار خواهند گرفت. و در صورتی که به اخطار بسنده نکنند ساختمان پلمپ خواهد شد تا از بروز این نوع حوادث جلوگیری شود.

شایان به ذکر است در این بازدید دانش آموزان علاوه بر خواندن مقاله و سرودن شعر در شرح حال فداکاری آتش نشانان حادثه پلاسکو به آتش نشانان نوید رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه سوری را دادند.

خبرنگارپانا:فاطمه جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار