دفاع از ولایت مهمترین خواسته شهیدان که برخی مواقع روی زمین می‌ماند

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به وصیت‌نامه شهدا گفت: مهمترین خواسته شهیدان دفاع از ولایت بوده، اما متاسفانه با عملکرد ضعیف ما نیروهای انقلابی، این خواسته شهیدان در بعضی مواقع روی زمین می ماند.

کد مطلب: ۶۰۳۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان ، سیدرضا موسوی در یادواره شهدای گمنام شهر قروه درجزین ضمن تسلیت شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا (س) بیان کرد: ویژگی های این بانوی بزرگوار آنچنان زیاد و برجسته است که زبان ما قادر به بیان آن نیست.

وی افزود : یکی از بالاترین ویژگی ایشان ولایتمداری بوده و در حقیقت ایشان شهید راه ولایت شده اند و اعتقاد شهدای ما نیز این بود که مانند حضرت زهرا(س) اگر قرار است ولایت نباشد آنها هم نباشند و به این عقیده ایمان داشتند.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: جوان امروز باید بداند که این انقلاب ثمره اشک‌های نیمه شب حضرت صدیقه طاهره(س) بوده و امروز این انقلاب در یک حرکت الهی به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کند .

وی خاطرنشان کرد : هر کسی بگوید جنگ 8 ساله بین ایران و عراق بوده ظلم کرده، چرا که ایران با یک کشور جنگ نکرد بلکه مقابل 58 کشور ایستادگی کرد و پیروز شد.

موسوی افزود: بسیاری از تاکتیک‌ها و برنامه های نظامی فرماندهان دوران دفاع مقدس ما همچون شهید «حسن باقری» در دانشگاه های نظامی تدریس می شود ، سوال اینجاست که آنها با این سن کم این مطالب را کجا آموخته بودند ، آیا به‌غیر از این می توان گفت آنها از امدادهای غیبی بهره می بردند.

وی گفت: شهیدان ما نه تنها در زمان جنگ با معنویات و امداهای غیبی مشکلات را حل می کردند، بعد از مرگشان نیز واسطه فیض شده و مشکلات کسانی که از آنها مدد می جویند را حل می کنند و در این تفاوتی بین خودی و غیر خودی وجود ندارد، زمانی که بنده در اسارت بودم به چشم خود دیدم یک سرباز عراقی برای حل مشکلش به یکی از شهیدان ما متوسل شد و مشکلش حل شد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: کسانی که می گویند اگر ما زمان حضرت زهرا(س) بودیم نمی گذاشتیم ایشان سیلی بخورد ، اگر زمان امام حسین(ع) بودیم نمی گذاشیم ایشان شهید شوند و اگر زمان جنگ بودیم همچون شهیدان جان خود را فدا می کردیم ، باید بگوئیم جنگ حق و باطل تمام نشد، اگر راست می گوئید وارد میدان شده و خواسته های شهیدان را جامه عمل بپوشانید و در این جنگ نرمی که در آن قرار داریم تلاش کنید.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که از وصیت‌نامه اکثر شهدا برمی‌آید مهمترین خواسته شهیدان دفاع از ولایت بوده، اما متاسفانه با عملکرد ضعیف ما نیروهای انقلابی، این خواسته شهیدان در بعضی مواقع روی زمین می ماند.

موسوی با بیان اینکه دشمنان نظام نیز منتظر همین غفلت‌ها هستند تا برنامه های خود را اجرا کنند، ابراز داشت: فتنه 88 نمونه بارز آن بود که به حمد الهی نتوانستند.

وی عنوان کرد: برنامه بعدی دشمنان انتخابات پیش رو است، پس برما است تا با شهیدان پیمان بسته و از آنها مدد جسته و بار دیگر نقشه های آنها را خنثی کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار