بهداد سلیمی در گفت و گو با پانا:

شرایط جسمانی خوبی ندارم/ بعید میدانم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم

قهرمان طلایی المپیک لندن گفت: با توجه به اینکه از نظر جسمانی شرایط خوبی ندارم به احتمال زیاد در مسابقات آسیایی به میدان نمی روم.

کد مطلب: ۶۰۳۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

بهداد سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا درباره آخرین وضعیتش و حضور در مسابقات پیش رو اظهار کرد: قبل از آغاز دور جدید اردوهای تیم ملی، تمرینات خود را هر روز به صورت اختصاصی ادامه می دادم تا آمادگی بدنی خود را به فرم ایده آل برسانم و با شرایط بهتر در دور جدید اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم. چند وقت پیش لیگ وزنه برداری به پایان رسید و تیم ذوب آهن قهرمان شد متاسفانه اما من در وضعیت خوبی نیستم. در مسابقات لیگ در حرکت یک ضرب زانویم به شدت درد گرفت و من را یاری نکرد و شرایط در دو ضرب هم به گونه ای پیش رفت که من کار را با یک وزنه حرکت آغاز کردم که بیشتر از این به من فشار وارد نشود. اما خوشبختانه تیم قهرمان شد و مشکلی هم پیش نیامد. دو وزنه بردار سنگین وزن تیم آسیب دیده بودند و به من احتیاج داشتند به همین دلیل با وجود اینکه وضعیت خوبی هم نداشتم در لیگ بر روی تخته رفتم خوشبختانه تیم ما مانند سال گذشته عنوان قهرمانی اش را دوباره تکرار کرد.

وی افزود: چند روز دیگر مسابقات جام فجر به میزبانی ایران در اهواز برگزار می شود اما کارد فنی صلاح دانست که تیم بزرگسالان در این رقابت ها حضور نداشته باشد به همین دلیل با کادر فنی تیم جوانان هماهنگ کردند و تصمیم بر آن شد که در این رقابت ها جوانان به میدان بروند. به هر حال ما هم تابع تصمیم فدراسیون و کادر فنی هستیم به نظرم حضور جوانان در این رقابت ها مهم تر است به هر حال آنها به دنبال نشان دادن خودشان در میادین بین المللی هستند و این رقابت ها به آنها کمک می کند تا عملکرد خوبی داشته باشند و خودشان را نشان بدهند. رویارویی با وزنه برداران خارجی باعث می شود اعتماد به نفس و تجربه شان بالا رود.

قهرمان طلایی المپیک لندن در مورد حضورش در مسابقات دیگر اظهار کرد: تیم ملی وزنه برداری سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی را پیش رو دارد ابتدا قرار بود در رقابت های قهرمانی آسیا به میدان بروم اما متاسفانه شرایط جسمانی خوبی ندارم و زانویم اذیتم می کند به همین دلیل شاید از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا هم انصراف بدهم به هر حال اولویت اصلی من سلامتی ام هست و امیدوارم تا آن زمان از نظر جسمانی مشکلی نداشته باشم که بتوانم شرکت کنم اما اگر شرایط به همین صورت باشد قطعا در این رقابت ها هم حاضر نخواهم شد.

رقابتهای بین المللی وزنه برداری جام فجر از روز ۱۹ اسفندماه با حضور ۲۰ کشور در اهواز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار