با بیشترین پوشش آموزشی در استان;

هزار دانش آموز ناحیه یک تبریزمهارت های ارتباطی را می آموزند

طرح تقویت مهارتهای ارتباطی سه گانه ویژه اولیاء ، مربیان و دانش آموزان مدارس متوسطه دخترانه ناحیه یک تبریز در 15 مدرسه در حال برگزاریست.

کد مطلب: ۶۰۲۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

کارشناس امور بانوان ناحیه یک تبریز در حاشیه ی اجرای طرح تقویت مهارت های ارتباطی در مدارس دخترانه در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: امروزه علیرغم ایجاد تغییرات عمیق فرهنگی و اجتماعی و تغییر در شیوه های زندگی، بسیاری از افراد در برقراری ارتباط موثر و رویارویی با مسائل زندگی فاقد تواناییهای لازم و اساسی هستندو

ابراهیم پور ادامه داد: در ارتباط سالم و صحیح ،طرفین ضمن مبادله اطلاعات و احساسات ، در فضایی مناسب مشارکت کرده و با یکدیگر هماهنگی و همراهی داشته و در این ارتباط هر دو احساس ارزشمندی می نمایند .

وی افزود: ارتباط عاطفی مناسب با نوجوانان موجب می شود که آنها با والدین و مربیان خویش صمیمی باشند ، به آنها اعتماد کنند و آنان را پناهگاه خویش در بحرانهای زندگی بدانند.

مشاور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در امور بانوان هدف از اجرای این طرح را بهسازی و سالم سازی روابط دختران نوجوان در خانواده و مدرسه بر اساس آموزه های دینی ، افزایش مهارت خود آگاهی در ارتباط موثر و مناسب با خانواده و مدرسه ، انتقال ارزشهای صحیح و منطقی به دانش آموزان دختر منطبق با اهداف نظام تعلیم و تربیت و بایسته های دینی و بهبود بخشی مهارتهای موثر بین والدین ، مربیان و دانش آموزان دختر و تعامل موفق بین این گروه عنوان کرد.

وی افزود : این طرح در طی ماه های بهمن ، اسفند و فروردین برگزار می شود و بیش از هزار دانش آموز دختر دوره اول و دوم متوسطه به همراه اولیا و بیش از 500 نفر از کارکنان و دبیران مدارس در این طرح شرکت داده می شوند و این آمار بیشترین امار تحت پوشش این طرح در سطح استان می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار