یک کشته و دو زخمی در واژگونی کامیون جرثقیل درمراغه

واژگونی یک دستگاه کامیون جرثقیل دار در روستای هریس مراغه یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

کد مطلب: ۶۰۲۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از آذربایجان شرقی، براثر سقوط کامیون جرثقیل دار به دره ای واقع در جاده روستای هریس یک نفر کشته و دو زخمی برجای گذاشت .

حسین گل محمدی بخشدار بخش مرکزی در گفت و گو باخبرنگار پانا با تشریح این حادثه،اظهارداشت:حادثه تصادف عصر روز گذشته در نزدیکی روستای هریس روی داد و با واژگونی کامیون جرثقیل دار یک نفر از سرنشینان ای خودرو کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

وی گفت:این کامیون حامل جدول بتنی برای اجرای طرح عمرانی روستا بوده که متاسفانه دیروز بر اثر حادثه واژگون شده است .

بخشدار مرکزی در ادامه با اشاره به جان باختن دهیار جوان این بخش در این حادثه،اظهارکرد:در این حادثه محمد زعفرانلو دهیار جوان روستای هریس در دم جان باخت و دو نفرمجروح حادثه شامل راننده و یک سرنشین دیگر نیز به بیمارستان امیرالمومنین مراغه انتقال یافتند.

سرهنگ ناموران رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به علت حادثه،گفت:ناتوانی راننده کامیون در تعویض به موقع دنده کمپرسی در مسیر سرازیری تند در راه فرعی کوهستانی موجب بروز این حادثه شده است.

وی افزود:در این حادثه تصادف که عصر روز گذشته درنزدیکی روستای هریس از توابع بخش مرکزی مراغه روی داده است دو نفر زخمی و هم چنین یک نفر از سرنشینان خودرو به دلیل جراحت شدید در دم حان باخته بود.

به گزارش پانا،روستای هریس با 70 خانوار و حدود 200 نفر جمعیت در دامنه های غربی کوه سهند واقع است و راه دسترسی آن دارای سرازیری وسراشیبی های تند است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار