نظم و انضباط اداری از مولفه های پویایی سازمان های اداري است

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه شورای معاونین این اداره کل گفت : نظم و انضباط اداری و وجود تفکرسیستمی و کار گروهی از جمله مولفه های پویایی سازمان های اداری است.

کد مطلب: ۶۰۲۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ؛ خدانظر دریکوند به بررسی مستمر عملکرد کارکنان اداری اشاره کرد و افزود : معاونین باید با بررسی دقیق عملکرد کارکنان حوزه کاری خود و ارائه بازخورد این عملکرد به آنها ؛انگیزه را برای کار و تلاش بیشتر نیروهای ساعی مضاعف نمایند .

وی به تلاش شبانه روزی ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش در راستای فراهم کردن بستر مناسب برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی گفت : کسب رضایت مهمانان نوروزی مهمترین رویکردی است که باید در نظر گرفته شود .

دریکوند در ادامه به ساماندهی بهینه نیروی انسانی اشاره کرد و گفت : عملکرد استان در این خصوص روند مطلوبی را به خود گرفته و اذعان وزارت به روند تغییرات مطلوب در ساماندهی منابع انسانی گواه دیگری بر تحولات مثبت در این حوزه است .

وی به جدی گرفتن جلسات شورای معاونین هم اشاره کرد و گفت : باید برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش از پشتوانه مصوبات این شورا برخوردار باشد تا ضمانت اجرایی محکمی در مقام عمل داشته باشد .

دریکوند در ادامه به ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی واحد های مختلف هم اشاره کرد و گفت : باید مستندات لازم به موقع نهیه و در اختیار اداره ارزیابی عملکرد قرار گیرد تا درارزیابی های وزارتی حقی از استان تضییع نشود .

وی به هدفمند کردن بازدیدها و ماموریت های اداری هم اشاره کرد و افزود : ماموریت ها و بازدیدهای اداری باید هدفمند و منسجم باشد و گزارش مکتوب هر بازدید هم در کوتاهترین بازه زمانی به تدوین ، اطلاع رسانی و پیگیری شود .

وی در پایان تاکید کرد : باید شرایطی فراهم شود تا با همدلی و تعامل از ظرفیت های قانونی مانند ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای اعتلای تعلیم و تربیت و ارتقای سطح معیشت فرهنگیان استفاده شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد هم به ابلاغ شاخص های اختصاصی واحدهای ستادی اشاره کرد و گفت : واحدهای اداری حداکثر تا 21 اسفند ماه سال جاری فرصت دارند تا مستندات خود را به اداره ارزیابی عملکرد تحویل نمایند .

محمد محمدی تاکید کرد : باید مصوبات جلسات شورای معاونین توسط واحدهای مربوطه پیگیری و نتیجه به دبیر خانه شورا اطلاع رسانی شود .

در ادامه باقر توکلی به عنوان نماینده آموزش و پرورش لرستان در شورای عالی آموزش و پرورش به بیان گزارشی از اهداف و ماموریت های این شورا پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار