انتخابات استانی مجامع اعضاء،مربیان، مدرسین و پیشکسوتان آذربایجان شرقی/

مقدم: مربیان تشکیلات باید دانش خود را به روز کنند

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی بر لزوم به روز کردن دانش مهارت و هویت مربیان تشکیلات تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۰۲۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، ناصر مقدم در مراسم افتتاحیه انتخابات استانی مجامع اعضاء، مربیان، مدرسین و پیشکسوتان استان در محل کانون شهید یاغچیان ناحیه 4 تبریز، تقویت و توسعه بنیه علمی و عملی اعضاء و مربیان تشکیلات پیشتازان و فرزانگان را یکی از اهداف مجامع عنوان کرد و اظهار داشت: برای انتقال مهارت و هویت تشکیلاتی و افزایش بصیرت دانش آموزان لازم است مربیان تشکیلات، توانایی و آگاهی کامل در خصوص تشکیلات داشته باشند تا مطالب را به یاور مربیان و آنها نیز به سایر دانش آموزان انتقال دهند.

وی بر به روز کردن دانش و آموزه های تشکیلاتی تاکید کرد و افزود: عصر حاضر، عصر فناوری اطلاعات، ارتباطات است و مربیان نیز باید برای تعامل بیشتر با دانش آموزان اطلاعات خود را به روز کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی تصریح کرد: مطالعه کتاب و منابع آموزشی هویت، مهارت و بصیرت که منطبق بر آموزه های روز دنیا و جهان می باشد برای مربیان تشکیلات ضروری است.

مقدم خطاب به حاضرین ادامه داد : شما عصاره اعضاء و مربیان پیشتازان و فرزانگان در استان هستید و کسانی که امروز منتخب می شوند امیدواریم به نحو احسن و شایستگی کامل در انجام وظایف محوله موفق باشند.

وی با اشاره به برنامه های آتی سازمان دانش آموزی استان گفت: مراسم جشن تولد زمین روز 15 اسفند و جشن نیکوکاری 18 اسفند در مدارس برگزار می شود که تشکیلات دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان مثل روال همیشه حضوری پرشور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار