پاشایی خبر داد:

جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی 30 فروردین 1396 برگزار می شود

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در راستای تسریع مرمت و بهسازی این مهم، 30 فروردین 96 برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۰۱۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی صبح امروز در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان گفت: رویکرد مجموعه ارائه خدمات حداکثری به جامعه هدف با بکارگیری حداکثر و بهترین امکانات است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان، با تاکید به جذب مشارکت عمومی و حداکثری ، تصریح کرد: جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در راستای تسریع مرمت و بهسازی این مهم، 30 فروردین 96 برگزار می شود.

پاشایی، اظهار کرد: رویکرد مقام عالی وزارت و مسئولین بالا دستی تفویض اختیار به حوزه های صفی و ... در جهت کاهش هزینه ها و تسهیل در امور است.

این مقام مسئول در استان آذربایجان شرقی با اشاره به سیاست مجموعه در آغاز سال جدید تحصیلی خاطر نشان ساخت: هدف ما جلب رضایت و آسودگی خاطر معلمان اولیاء و دانش آموزان است و انتظار بر این است که ادارات اهداف را عملیاتی نموده و فعالیتها را مکتوب و مستند نمایند.

پاشایی برنامه ریزی را اساس کار عنوان کرد و اذعان داشت: هر کس در حوزه محل خدمت خود با برنامه ریزی دقیق در راستای تحول حرکت نماید و این نباشد که بدون برنامه باشیم.

وی با تاکید بر توجه مضاعف به آمادگی کنکور، افزود: در بحث اوقات فراغت مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت قدمهای شایان توجهی را برداشته و در سایه همین رویکرد، دستگاه تعلیم و تربیت استان رتبه نخست در بین دستگاههای استان در سال 1395 را کسب کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: امسال 850 نفر معلم جدید فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان وارد بدنه آموزش و پرورش استان شد.

پاشایی اضافه کرد: گامهای ارزشمندی در راستای ارتقاء رفاه فرهنگیان برداشته شده است و در هفته معلم سال آتی شاهد افتتاح های قابل توجهی خواهیم بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: اگر ما بتوانیم مسائل آموزش و پرورش را به موضوع عمومی تبدیل کنیم موفق خواهیم بود و لازمه این بحث جذب حداکثری مشارکت عمومی در اداره کرد این مجموعه عظیم است.

وی توسعه بحث ورزش و المپیادهای ورزشی را از اولویت های اصلی مجموعه عنوان کرد و گفت: ضرورت دارد که در کنار پرورش روحی و معنوی به سلامت جسم و تن دانش آموزان نیز توجه نماییم.

پاشایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کسب رتبه برتر در سطح استان و کشور گفت: کسب رتبه به این معنی نیست که مشکلی نبوده است ضرورت دارد که تلاش مضاعفی در جهت بهینه سازی حداکثری امور انجام نماییم.

وی در خصوص انتخابات نیز اظهار کرد: مشارکت حداکثری و ترغیب همکاران به حضور در انتخابات وظیفه شرعی و ملی ماست اما ورود در مباحث تبلیغاتی نباید در مجموعه صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار