مراسم تجلیل از مقام و منزلت خیر مدرسه ساز دکتر حافظی برگزار شد

مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز منطقه 10 برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۱۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا،همزمان با آغاز جشنواره های خیرین مدرسه ساز و با هدف ترویج فرهنگ مدرسه سازی مراسمی با حضور رضایی رئیس آموزش و پرورش منطقه 10 ، دکترحافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، بنی آدم رییس مجمع خیرین مدرسه ساز تهران و میرجعفری معاونت ابتدایی و با همکاری دبستان دکتر حافظی در محل حسینیه خامنه ایها برگزار شد .

یوسفعلی رضایی رئیس آموزش و پرورش منطقه 10 با بیان اینکه بخشی از دانش آموزان امروز ما، خیران مدرسه ساز آینده هستند گفت : امروز ایران اسلامی با استفاده از نیروی انسانی داخلی و ظرفیتهای درونی به سطح علمی مناسبی در منطقه تبدیل شده که تلاش معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش در این امر موثر بوده است .

وی افزود: رشد علمی کشور زمانی رخ می دهد که زیر ساختهای لازم برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و توانمند فراهم شود و مدرسه اولین جایگاهی است که تربیت فرد در آن شکل می گیرد .

رئیس آموزش و پرورش منطقه 10 با تقدیر از خیرین مدرسه ساز اظهار داشت : آموزش و پرورش امروز به عنوان یک ارگان فرهنگ ساز در حوزه های مختلف جامعه مانند ارتقای بهداشت و درمان ، بهبود فرهنگ رانندگی و گسترش مهرورزی در میان دانش اموزان در حال فعالیت است و از این نظر آموزش و پررش یک ارگان جامعه ساز است .

سپس دکتر محمدرضا حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به اینکه مردم با عشق و علاقه فراوان در راه ماندگار مدرسه سازی جهاد مال می کنند و این بزرگترین افتخار است که نصیب ملت ما شده است، گفت: در حال حاضر 500 هزار خیر مدرسه ساز در کشور وجود دارد که در کار مدرسه سازی فعالیت و مشارکت دارند .

وی تصریح کرد: کار و فعالیت تمامی خیرانی که در عرصه مدرسه سازی کمک می کنند به طور قطع موجب رضای خداوند بوده و مشارکت در این زمینه حرکتی لذت بخش خواهد بود که برکت های آن هم در این دنیا و هم در آخرت نصیب انسان می شود .

رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه در 35 سال گذشته نخستین خیر مدرسه ساز کشور حضرت امام راحل (ره) بودند که 550 میلیون ریال به کار مدرسه سازی اختصاص دادند و در این زمینه فرمودند که باید در سراسر کشور مدرسه سازی انجام شود، خاطرنشان ساخت: امروزه شاهد هستیم که این فرموده امام (ره) محقق شده و در همه استان ها، شهرها و روستاهای ایران اسلامی، فضای آموزشی دایر می شود و مدارس 4 نوبته به مدارس 2 و یک نوبته تبدیل شده است که این موضوع جای خوشحالی فراوان دارد .

لازم به ذکر است: دهه نکوداشت خیرین مدرسه ساز شهر تهران از اول تا 10 اسفندماه برگزار خواهد شد .این جشنواره‌ها سبب شده دانش‌آموزان و اولیای آنان، از نزدیک باکار خیرخواهانه و انسان‌دوستانه آشنا شوند و تردیدی نیست درخت تنومند خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران، با برگزاری این جشنواره‌ها تنومندتر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار