امام جمعه موقت لامرد:

خسارت های سیل اخیر در لامرد سریع تر حل شود

امام جمعه موقت لامردگفت: در حوزه شهرستان لامرد نیز با رخ دادن سیل مشکلاتی به وجود آمد که باید در این زمینه برنامه ریزی و مشکلات و خسارت ها هر چه سریع تر حل شود.

کد مطلب: ۶۰۰۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، حجت الاسلام محمدامین غفاری در خطبه های امروز نمازجمعه شهر لامرد به موضوع سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص خسارت های وارد شده بر اثر سیل و ریز گردها نیز اشاره نمود اظهار کرد: با توجه به بارش های شدید و وقوع سیل در شهرستان های جنوبی استان فارس، در حوزه لامرد نیزخسارت هایی به وجود آمد که باید در این زمینه با برنامه ریزی و تلاش فراوان هر چه سریع تر مشکلات بررسی و حل شود.

امام جمعه موقت لامرد به نقش راه و شهر سازی در حل این مشکلات اشاره کرد و گفت: و اداره راه و شهرسازی نسبت به برطرف نمودن مشکلات ایجاد شده در محورهای برون شهری همانند تلاش های گذشته خود ،در اسرع وقت این مشکلات را برطرف نماید.

غفاری شهروندان را مورد خطاب قرار داد و گفت: بر اثر خسارت هایی که این چاله و چوله ها به مردم و وسایل نقلیه آنان وارد می شود مردم حق دارند به مرجع قضایی مراجعه و پیگیر حق خود باشند.

برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از ملت مظلوم فلسطین و سخنرانی رهبر معظم انقلاب در این کنفرانس محور دیگر سخنان حجت الاسلام غفاری امام جمعه موقت لامرد قرار گرفت و وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با سخنان روشنگرانه خود در این کنفرانس خط مشی ها را به زیبایی ترسیم و روشن ساختند افزود: خط مبارزه با استکبار و صهیونیست، خط روشنی است که نیباید گم شود بلکه با قدرت این راه ادامه دارد.

خطیب نماز جمعه لامرد مردم و نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد و گفت: در روزهای پایانی سال از اسراف پرهیز کنیم و تجمل و زندگی اشرافی وجود نداشته باشد و توجه به زندگی نیازمندان زندگی را پاک و نورانی می کند و شر را از ما دور می کند و خیر و برکات به سوی ما روانه می کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه دوم و عرض تسلیت این ایام خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) از بزرگترین و والاترین مدافعان حریم ولایت بودند که سرآمد است و می تواند یک الگوی به تمام معنی در همه ابعاد برای همه ما و خصوصا بانوان باشد و ضرورت مطالعات شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) می بایست در برنامه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار