معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش رودان به پانا خبر داد:

تجهیز 11 آموزشگاه برای اسکان میهمانان نوروزی در رودان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش رودان از تجهیز و آماده سازی 11 آموزشگاه به منظور اسکان میهمانان نوروزی در بهار 96 خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۰۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد

عباس عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان با تاکید بر بهره گیری از تمامی امکانات موجود جهت رفاه مسافران در اماکن اسکان گفت: در طرح اسکان میهمانان نوروزی که از 25 اسفندماه در رودان آغاز می شود تعداد 11 آموزشگاه به منظور ارائه خدمات رفاهی به مسافران نوروزی در بخش شهری و روستای پیرچوگان ساماندهی و تجهیز می شوند.

وی با بیان اینکه 2 آموزشگاه و یک سالن ورزشی در ایام نوروز بصورت اضطرار آماده خدمات رسانی به میهمانان هستند، افزود: در صورت وقوع بارندگی، طوفان و سایر حوادث و سوانح احتمالی، 2 هنرستان حکمت و حضرت جواد الائمه(ع) و همچنین سالن ورزشی آموزشگاه حضرت جوادالائمه(ع) جهت اسکان اضطراری میهمانان درنظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی رودان یادآور شد: در بخش شهری مدارس ارشاد، مکتب الزهرا(س)، عترت، فدک، دکتر حسابی ، شهید بهشتی و در بخش روستای پیرچوگان{ امامزاده سید سلطان محمد(ع)} مدارس فتح المبین، اندیشه، بنت الهدی و مسلم ابن عقیل آماده ارائه خدمات اسکان به میهمانان فرهنگی، کارکنان دولت و سایر میهمانان با تعرفه آزاد هستند.

عباس زاده با بیان اینکه در مجموع 51 کلاس درس جهت اسکان میهمانان در دو بخش شهری و روستایی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: تعداد 6 کلاس با درجه الف در روستای پیرچوگان و 45 کلاس با درجه ب در بخش شهری و روستایی جهت اسکان میهمانان نوروزی طی مدت 19 روز آماده ارائه رفاهی هستند.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: در اماکن درجه یک امکاناتی نظیر تخت، تشک، پتو، یخچال و تلویزیون و در اماکن درجه دو فرش، پتو، تلویزیون بصورت اختصاصی استفاده می شود و امکانات آشپزخانه بصورت مشترک با سایر میهمانان مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی رودان با بیان اینکه تا کنون هزینه اقامت هر شبانه روز اعلام نشده است، تصریح کرد: هر اتاق جهت اقامت 5 نفر در نظر گرفته شده است و به ازای هر نفر اضافه در اتاق مبلغی مازاد دریافت می شود.

عباس زاده خاطر نشان کرد: فعالیت ستاد اسکان میهمانان نوروزی از عصر چهارشنبه 25 اسفندماه در محل ساختمان دارالقرآن کریم حضرت امام خمینی (ره) واقع در بلوار ورودی شهر رودان جنب بانک کشاورزی آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار