افتتاح نخستین خانه جوان مازندران با حضور وزیر ورزش و جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد : تشکیل سمن‌ها و استفاده از حضور جوانان در عرصه‌های مختلف را از جمله اقدامات در حوزه جوانان دانست.

کد مطلب: ۶۰۰۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، حبیب حسین‌زادگان در نشست مشترک کارشناسان مشارکت‌های اجتماعی و نمایندگان مجامع استانی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در شهرستان بابلسر، با بیان اینکه یک سوم جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: مازندران یکی از استان‌های ویژه گردشگری با جاذبه‌های طبیعی است که در حوزه‌های مختلف قابلیت ویژه دارد.

وی با بیان اینکه مازندران در بحث علمی با وجود دانشگاه‌های معتبر در تولید علم و دانش جزء استان‌های ویژه است، افزود: مشارکت سیاسی جوانان در حوزه اجتماعی هم جزء استان‌های بی‌نظیر است و جوانان این استان از لحاظ کسب دانش و معلومات در مشارکت توسعه استان شرکت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه یکی از ویژگی شاخص این استان بحث ورزش ورزشکاران است و مهد دلیران و پهلوانان است، افزود: تبلور ورزش قهرمانی کشور در این استان است.

این مسؤول برگزاری این نشست را فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات و رسیدگی به امور جوانان دانست و اظهار کرد: مسؤولان استانی توجه ویژه‌ای به حوزه جوانان داشته و در مباحث گوناگون جوانان حضور پررنگی دارند.

حسین‌زادگان تشکیل سمن‌ها و استفاده از حضور جوانان در عرصه‌های مختلف را از جمله اقدامات در حوزه جوانان دانست و افزود: به‌زودی با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نخستین خانه جوان استان افتتاح به بهره‌برداری می‌ رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار