دستگاه تعلیم و تربیت نگاه یکسانی در خصوص توزیع امکانات آموزشی دارد

مدیرآموزش و پرورش خوی به همراه بخشدار بخش صفائیه از مدارس شهرزر آباد و روستاهای کلوانس و زاویه سکمن آباد بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۰۰۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، «قدیر محمدی» معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش خوی و «ناصر سنایی» بخشدار بخش صفائیه از مدارس رودکی شهرزر آباد و مدارس مهاجر و نظام الملک روستاهای کلوانس و مدرسه شهید محمودی روستای زاویه سکمن آباد بازدید کردند.

مدیر آموزش و پرورش خوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: دستگاه تعلیم و تربیت همواره نگاه یکسانی در خصوص توزیع امکانات آموزشی در مناطق برخوردار و نیمه برخوردار داشته است.

وی شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان را یک سیاست جدی و اصولی برشمرد و گفت: گاهی از میان مناطق محروم و دورافتاده چهره هایی رشد می کنند که مایه افتخار جامعه می شوند و آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی و آموزشی کشور این افتخار را دارد که زمینه ساز پرورش چنین نخبگانی در مناطق محروم باشد .

قدیر محمدی در گفتگو با بخشدار صفائیه در محل بخشداری، یکی از دغدغه های اصلی آموزش و پرورش خوی را رسیدگی بیشتر به مشکلات دانش آموزان مناطق محروم دانست و افزود: رسیدگی به مشکلات مدارس، دانش آموزان و معلمان این مناطق در اولویت برنامه های مدیریت آموزش و پرورش خوی خواهد بود و این مهم را بطور جدی پیگیری خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار