معاون ستاد عمره دانشگاهیان به پانا خبر داد؛

برگزاری کلاس های آنلاین ویژه دانشجویان عمره گذار/ ارائه بسته های فرهنگی به زائران دانشجو

خبرگزاری پانا: معاون اجرایی ستاد عمره دانشگاهیان از برگزاری کلاس های آنلاین ویژه دانشجویان عمره گذار خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد

محمد زارع در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اعلام این خبر اظهار داشت: دانشجویان عمره گزار برای شرکت در کلاس های آنلاین ویژه عمره دانشجویی می توانند به نشانی zaer.hajj.ir ‏ مراجعه کنند.

معاون اجرایی ستاد عمره دانشگاهیان تصریح کرد: آموزش مجازی به زائران عمره گزار دانشجو با همکاری بعثه مقام معظم رهبری در سامانه آموزش مجازی زائر انجام می شود.
وی درخصوص محتوای این کلاس ها نیز گفت: آموزش مجازی به عمره گزاران دانشجو در دو قالب آنلاین و آفلاین و با موضوعات اسرار حج و عمره، معارف، تاریخ اسلام، احکام عمومی، احکام ویژه عمره، آشنایی با عقاید و مسائل وهابیت، مهدویت، آشنایی با قرآن، عفاف و حجاب برگزار می شود و بسته های آموزشی نیز قابل دریافت خواهد بود.
به گفته زارع، در این طرح امکان ارائه بسته های آموزشی به عمره گذاران دانشجو نیز فراهم شده است.
وی درخصوص اجرای برنامه های فرهنگی برای دانشگاهیان عمره گذار نیز گفت: این برنامه ها در قالب سه دوره قبل، حین و بعد از سفر انجام می شود که ارسال پستی بسته های فرهنگی برای همه دانشجویان، طراحی لوح های فشرده با مضامین احكام، مناسک، اسرار و معارف حج به همراه بیش از 560 نرم افزار برای تلفن همراه از اقداماتی است كه در قبل از سفر انجام می شود.
معاون اجرایی ستاد عمره دانشگاهیان با بیان اینکه اطلاعات کاروان بندی دانشجویان بر روی سایت ستاد عمره قابل مشاهده است، افزود: کاروان بندی فقط از بین زائرینی انجام می شود که موجودی خود را تا سقف قید شده کامل و مدارک را تحویل داده باشند.
به گزارش پانا، بر اساس اعلام ستاد عمره دانشگاهیان در این مرحله تعداد 15 هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور از 3 فروردین ماه سال 92 راهی سرزمین وحی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار