مدير بیمه اجتماعی کشاورزان، روستايیان و عشایر آذربايجان شرقي خبر داد

تخصیص سهم 10 درصدی دولت برای جبران حق بیمه روستايیان و عشایر

مدير صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستايیان و عشایر استان آذربايجان شرقي از تخصیص سهم 10 درصدی حق بیمه روستاييان و عشاير از سوی دولت تدبیر و امید برای جبران حق بیمه های پرداختی متقاضیان خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۹۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد نظری كه در جمع اهالی روستای نظرلو شهرستان شبستر با اشاره به تحت پوشش قرارگرفتن 11 هزار و 700 نفر بیمه اصلی در اين شهرستان گفت: شبستر در بين شهرستان های استان به لحاظ تعداد اعضاي تحت پوشش رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.

وي با بيان اينكه سهمیه شهرستان شبستر برای جذب بیمه شدگان روستایی و کشاورزان 23 هزار و 931 نفر می باشد، اظهار داشت: تاکنون بالغ بر 49 درصد واجدین شرایط با مراجعه به 5 شرکت تعاونی تولید روستایی طرف قرارداد صندوق در شهرستان اقدام به نام نویسی کرده اند.

مدير صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستايیان و عشایر استان، اختیاری بودن عضویت را مهمترين مشخصه اين صندوق برشمرد و گفت: دولت تدبیر و امید برای جبران حق بیمه های پرداختی متقاضیان و حمايت از جامعه روستايي و عشايري كشور، 10 درصد حق بيمه اعضا را مي پردازد.

وی همچنين، برون سپاری خدمات صندوق بیمه اجتماعی و استفاده از توان بخش خصوصی و تشکل های مردم نهاد در امر بیمه گری صندوق را عنصر کلیدی در پیشبرد اهداف آن دانست و از زحمات کارگزاران شهرستان شبستر تقدیر کرد.

نظري در خاتمه سخنانش، برقراری مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت را سه تعهد صندوق بيمه اجتماعي كشاورزان و روستاييان در قبال اعضا اعلام كرد و از عموم افراد فاقد پوشش بیمه اجتماعی ساکن در روستاها و 9 شهر زیر 20 هزار نفر جمعیت شبستر برای نام نویسی در صندوق بيمه اجتماعي روستاييان دعوت بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار