رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان شرقی خواستار شد:

افزایش چتر حمایتی دستگاه های متولی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان شرقی خواستار افزایش چتر حمایتی دستگاه های متولی علی الخصوص ادارات بهزیستی برای مصون ماندن دانش آموزان استثنایی از آسیب های اجتماعی شد.

کد مطلب: ۵۹۹۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، در نشستی مشترک محسن ارشد زاده مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به لزوم تحصیل دانش آموزان با نیازهای ویژه با نظارت و هماهنگی آموزش و پرورش استثنایی گفت: همکاری و تعامل سازنده آموزش و پرورش استثنایی و اداره کل بهزیستی استان می تواند بیش از پیش گره گشای مشکلات عدیده معیشتی و تحصیلی این عزیزان باشد.

ارشدزاده با تاکید بر رفع مشکلات ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی جهت مساعدت خواستار بررسی موضوع و ارائه راهکارهای لازم برای حل آن شد.

مدیر کل بهزیستی استان همچنین برای تامین سمعک و ویلچر دانش آموزان با نیازهای ویژه اعلام آمادگی کرد.

در این نشست مریم خوشبخت رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان نیز با بیان مشکلات و موفقیت های چشمگیر دانش آموزان با نیازهای ویژه علی الخصوص در مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی، افزود: ارائه خدمات آموزشی و توانبخشی بیشتر زمینه ساز موفقیت و ادامه تحصیل در سایه حس خودباوری و اعتماد بنفس این دانش آموزان خواهد بود.

خوشبخت در این نشست خواستار افزایش چتر حمایتی دستگاه های متولی علی الخصوص ادارات بهزیستی برای مصون ماندن این عزیزان از آسیب های اجتماعی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار