فرماندار تبریز:

آموزش و پرورش بسترهای لازم برای شکوفایی استعداد کارآفرینی را فراهم کند

فرماندار تبریز گفت: نوجوانان و جوانان ایرانی استعدا های فراوانی دارند و مسئولین آموزش و پرورش باید زمینه لازم برای شکوفایی این استعداد ها را فراهم کنند.

کد مطلب: ۵۹۸۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر در مراسم افتتاحیه بازارچه کار و فناوری و کارآفرینی آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز با بیان این که باید در نظام آموزش و پرورش کشور بیش از پیش به کارو فناوری و کارآفرینی توجه شود، گفت: کار در ادبیات و متون مذهبی همواره مورد توجه بوده است ولی متاسفانه فرهنگ کار به آن اندازه که در ادیان ما سفارش شده است در حال حاضر بین نوجوانان و جوانان رایج نیست.

وی افتتاح بازچه کار و کارآفرینی در ناحیه 3 تبریز را برای ترویج فرهنگ کار مثبت ارزیابی کرد و افزود: رشد فناوری در جامعه اجتناب ناپذیر است و هرجامعه ای که بخواهد مسیر رشد را طی کند باید از فناوری های روز استفاده کند.

فرماندار تبریز ادامه داد: نوجوانان و جوانان ایرانی استعدا های فراوانی دارند و سابقه تاریخی و فرهنگ درخشان کشور نشان از این استعداد ها است و مسئولین آموزش و پرورش باید زمینه لازم برای شکوفایی این استعداد ها را فراهم کنند.

شهرتی فر در ادامه طرح ریزی برنامه هایی برای آشنایی دانش آموزان با کارآفرینان نمونه کشوری و بازدید از واحد های تولیدی را خواستار شد و گفت: جوانان و نوجوانان ایرانی این توانایی را دارند که در صورت فراهم کردن زمینه بتوانند با کارآفرینی زمینه اشتغال خود و دیگران را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار