معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی عنوان کرد:

اعزام دانش آموزان آذربایجان شرقی به دیدار رهبری برای نخستین بار

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: پس از تلاش و پی گیری ها بعد از چندین سال توانستیم شاهد اعزام دانش آموزان به دیدار پرفیض با مقام معظم رهبری در کنار معلمان باشیم.

کد مطلب: ۵۹۷۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهر علمی در حاشیه اعزام دانش آموزان به دیدار رهبری درباره هدف اصلی این سفر و ارزش معنوی آن گفت: تنها هدف ارزشمند این سفر دیدار با مقام معظم رهبری و زنده نگه داشتن یاد شهدای ۲۹بهمن تبریز است و حضور روحانیان برای نخستین بار همراه کاروان ها به ارزش و بهره معنوی این سفر می افزاید.

وی ادامه داد: قطعا این دیدار ثمرات مفیدی به دنبال خواهد داشت و سبب به وجود آمدن عشق معنوی دربین افراد کاروان می شود برای این که سیمای پر شکوه مقام معظم رهبری القا کننده موج عظیمی از این احساس است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد:رفتار نمونه کاروان اعزامی دانش آموزان دربین سایر کاروان های اعزامی قطعا موجب سربلندی اداره آموزش و پرورش استان خواهد بود.

علمی گفت: امید داریم که دانش آموزان عازم بعد از بازگشت از این سفر معنوی با عمل به گفتار ها و فرمایشات رهبر الگوی رفتاری برای سایر افراد در مدارس و همچنین در اجتماع باشند.

وی درمورد میزان علاقمندی دانش آموزان به حضور در این سفر خاطر تصریح کرد: میزان داوطلبان جهت اعزام به این سفر بسیار زیاد و علاقمندی دانش آموزان بسیار ستودنی بود اما باتوجه به تعداد سهمیه محدود از این جهت شرمنده اولیا و دانش آموزان گرامی شدیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:با توجه به شرایط جوی موجود و وضعیت جاده ها و راه ها، این سفر با هماهنگی سازمان ها و ارگان های آماده باش از قبیل اداره راه و ترابری و برنامه ریزی های از قبل تعیین شده صورت گرفت و با امید خدا دچار هیچ مشکلی در مسیر نخواهیم شد.

خبرنگار: فاطمه مرتضوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار