با اعتباری ۳۰۰ میلیونی;

دارالقرآن حضرت ولیعصر (عج) آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز افتتاح شد

با حضور معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان، دارالقرآن حضرت ولیعصر (عج) ناحیه یک با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون ریال تجهیز و در اختیار دانش آموزان مدارس پسرانه ناحیه قرار گرفت.

کد مطلب: ۵۹۷۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهرعلمی در حاشیه این افتتاح گفت: مردم ایران در بهمن 57 به برکت رهبری امام راحل (ره) توانستند با ایجاد حکومت اسلامی، وابستگی و دلبستگی به غرب را تبدیل به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان تصریح کرد: مشکل جهان امروز علم نیست بلکه تربیت است و اگر پرورش و تربیت جریان منظم نباشد به نتیجه مطلوب خود نخواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: آموزش مقدمه ای برای پرورش بوده و تربیت صحیح در سایه آموزش درست میسر و امکان پذیر است.

علمی با بیان اینکه در ایام دهه مبارکه فجر 14 هزار برنامه در 8 هزار مدرسه استان اجرا شده است افزود: هدف از اجرای این برنامه ها آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی، تربیت صحیح نسل آینده و تقویت بنیه معنوی آنها است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان اذعان داشت: یکی از شیوه های موثر تربیتی ایجاد فضای مناسب برای دانش آموزان در جهت ایجاد انگیزه و علاقه در آنهاست.

وی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته همکاری آموزش وپرورش استان با حوزه های علمیه افزایش یافته است افزود: هدف دستگاه تعلیم وتربیت این است که نسل آینده، نسلی هدفدار و دارای بینش قرآنی ومعنوی باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اظهار داشت: بهترین آموزش قرآن، عمل به احکام آن است و جامعه قرآنی جامعه ای است که اخلاق اسلامی در آن حاکم است و قطعا در چنین جامعه ای آسیب های اجتماعی بسیار کمتر خواهد بود.

حیدر پورسلیمان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز در این مراسم گفت : دارالقرآن ها باید به عنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین محیط ها برای علاقه مندان باشد و با در نظر گرفتن این موضوع دو دارالقرآن در سطح ناحیه برای دختران و پسران با اعتبار بالغ بر 500 میلیون ریال تجهیز گردیده و در اختیارعلاقه مندان قرار گرفت .

شایان ذکر است که دارالقرآن حضرت ولیعصر (عج) با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون ریال تجهیز و در اختیار دانش آموزان مدارس پسرانه ناحیه یک تبریز قرار گرفت.

گفتنی است که در پایان این مراسم با اهدای لوحی از مدیرانی که در روند تجهیز این دارالقرآن نقش داشتند تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار