مهدی بی باک در گفت و گو با پانا:

تکواندوی ایران به روزهای خوبش برمی گردد/عدم انسجام به ما ضربه زد

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با یک برنامه ریزی مدون و خوب دوباره انسجام و همدلی به تیم ملی تکواندو بر می گردد و ما روزهای خوش این رشته را باز هم خواهیم دید.

کد مطلب: ۵۹۷۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد

مهدی بی باک در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره هدایت تیم ملی تکواندو گفت: مسئولیت سنگینی به من واگذار شد و کمیته فنی و پولادگر به من اعتماد کردند و هدایت تیم را به من سپردند. البته که کار سختی است و باتوجه به اینکه تکواندو از روزهای اوجش فاصله گرفته است باید تلاش خودمان را دو برابر کنیم تا باز هم در جهان حرف اول را بزنیم.

وی ادامه داد: من در المپیک و چندین مسابقات بین‌المللی کنار مقانلو بودم و از تجربیاتش بهره گرفتم البته بعد از المپیک شرایط روحی خوبی نداشتم و مدتی از تکواندو دور شدم و به کارهای شخصی ام می‌پرداختم تا اینکه شورای فنی تشکیل شد و اسم من هم جز گزینه های انتخاب سرمربی قرار گرفت و آن‌ها هم به من اعتماد کردند.

بی باک به وضعیت کادر خود اشاره کرد و گفت: هنوز در مورد کمک هایم تصمیمی نگرفتم اما تا چند روز آینده آن‌ها را معرفی و به فدراسیون اعلام می کنم. اولویتم این است که کسانی را کنار خودم داشته باشم که از بدنه تکواندو باشند و بتوانند در این امر مهم کمکم کند.

سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه تکواندو باید به روزهای اوجش برگردد اظهار کرد: تکواندوی ایران قدرتمند است و باید باز هم مثل همیشه در اوج بماند متأسفانه چندماه مانده به المپیک شرایط کمی سخت شد و عدم انسجام به تیم ما ضربه زد و باعث شد در المپیک آن نتیجه را کسب کنیم اما گذشته را باید رها کرد و رو به جلو حرکت کنیم. من در این مسیری که قدم گذاشتم به طور حتم از مقانلو بهره می‌گیرم. او از تکواندو دور نیست و در این امر مهم به من کمک می کند.

بی باک همچنین به مسابقات پیش روی تکواندوی ایران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ما دو مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان را پیش رو داریم با توجه به فرصت کمی که برای آمادگی داریم قرار بر این شده که برای هر دو مسابقه دو تیم با کادر جداگانه اعزام کنیم به همین منظور شاید در بازی‌های کشورهای اسلامی از تیم ب استفاده کنیم و برای مسابقات قهرمانی جهان تیم اصلی را اعزام کنیم. برای این رقابت‌ها هم دو مرحله انتخابی تیم ملی برگزار خواهم کرد که از تعداد زیادی تکواندوکار دعوت می‌کنیم در انتخابی تیم ملی شرکت کنند و با بررسی عمل‌کرد آن‌ها بهترین تکواندوکاران را انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم.تمام هدف من این است که شرایط تکواندو را مانند قبل کنم و انتخابی را هم به نحو احسن انجام دهیم.تکواندو ایران پتانسیل بالایی دارد و می توان با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده حداکثری از این پتانسیل،بهترینها به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا کرده و عازم رقابتهای جهانی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار