رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:

رسالت مدارس مروج سلامت خدمت به دانش آموزان برای ارتقای کیفیت زندگی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: رسالت مدرسه مروج سلامت، ارائه خدمت به نوجوانان و جوانان در راستای ارتقای کیفیت زندگی است.

کد مطلب: ۵۹۷۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد حسین صومی در همایش مدارس مروج سلامت استان گفت: در سه سال اخیر به اندازه 14 سال پیشین خدمات دندانپزشکی به دانش آموزان ارائه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه اکثر فرزندان ما مسئولیت پذیر نیستند، افزود: مدرسه بهترین مکان، مدیران و معلمان بیشترین نقش را در مسئولیت پذیر کردن دانش آموزان دارا هستند.

وی تاکید کرد: رسالت مدرسه مروج سلامت، ارائه خدمت به نوجوانان و جوانان در راستای ارتقای کیفیت زندگی است.

صومی با اشاره به اینکه آرمان یک مدرسه مروج سلامت، رسیدن به یک سبک زندگی سالم با رویکرد توانمندسازی دانش آموزان است،افزود: نحوه مراقبت از خود، آموزش همسالان و همسانان و توانمندسازی مردم برای بهتر زندگی کردن از دیگر اهداف این مدارس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعتماد به نفس، عزت نفس، ارتباطات و مهارت های ارتباطی برای رفاه وسلامت روانی-حیاتی را از فواید مدرسه مروج سلامت در جامعه برشمرد.

صومی تصریح کرد: رفتارهای بهداشتی و ارزش های کسب شده در دوران کودکی ونوجوانی معمولا در طول زندگی ادامه پیدا می کند بنابراین ما موظف به تشویق دانش آموزان برای یادگیری و تجربه اندوزی هستیم.

گفتنی است، صبح امروز و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جمعی از مسئولین، همایش مدارس مروج سلامت استان در تالار معلم برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار